Oleg Vladimirovich Kravtchenko

Begrenset autorisasjon med vilkår (2018)

Oleg Vladimirovich Kravtchenko er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Oleg Vladimirovich Kravtchenko

menneskelig og kunnskapsrik

Flink lege.Han tar seg tid til å lytte og til å undersøke pasienten. Jeg har inntrykk at han er kunnskapsrik og hyggelig og menneskelig.Jeg er veldig fornøyd.
Han kunne ha en strørre lokale for venteværelsen er litt liten, knapt plass til 3.

Kunnskapsrik og slurvete

En flott og trivelig lege med mye kunnskap og interesse og forklarer nøe. Han bruker også tid på pasienter så man slipper føle man er på et samlebånd. Men han er lite flink til oppfølging og ta tak i flere ting på en gang. Det er ekstremt lang ventetid på å få komme inn til timen sin. Reagerer også på at man ikke får ta blodprøver så de er klare til timen. Man må også mase både 2 og 3 ganger på resept

Flink og god lege. Men!

God og flink lege. har hatt han i mange år. Desverre er det blitt slik at vente tiden er uhorvelig lang. Det var så ille at jeg måtte skifte lege til barna. Da vente tiden går over 2 timer. Og venterommet er like stort som en yttergang. Skal man dit må man nesten sette av hele formiddag eller ettermiddag. Mye tull med rekvisisjon til feks rønken/sykehus. Må purres utallige ganger. Han selv er utrolig imøtekommende og lytter og tar seg tid til pasientene. Desverre er ikke det godt nokk for meg. Så ny lege er funnet!

Svært fornøyd

Tar seg alltid god tid. Flink til å lytte og nøye med å følge opp. Svært fornøyd med ham som fastlege.

Trygg og ivareitatt.

Føler meg trygg og ivaretatt hos Oleg.
Litt lang ventetid tid før jeg kommer inn, men når jeg først er inne på kontoret vet jeg at han bruker den tiden jeg trenger. Han tar seg tid til og lytte og å forklare. Blir ikke kastet ut etter 5 minutter, slik jeg har opplevd hos tidliger fastleger.