Oleg Vladimirovich Kravtchenko

Begrenset autorisasjon med vilkår (2018)

Oleg Vladimirovich Kravtchenko er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Oleg Vladimirovich Kravtchenko

Super lege!!

Bare ett ord: Trygghet!!
Bruker god tid på pasientene sine, og man kan gjerne vente lenge på å komme inn til timen når kvaliteten på arbeidet han gjør er så utmerket. Hos Oleg føler man seg både sett og ivaretatt. Jeg og mange med meg hadde han som fastlege da han var i Meløy og har fortsatt hos han etter at han begynte i Bodø.
Som Meløy har det i dag med stort gjennomtrekk, og til tider elendige leger på mange områder er det med livet som innsats!!!

Den beste legen jeg har hatt

Han har altid full oversikt og er nøye i sin undersøkelse, han lytter og spør.ikke kjip m prøvetaking. Har hatt prostatakreft, fjerning m stråling, er helt frisk her kan jeg takke Oleg for god etterkontroll, m hyppige psa kontroller. Han får 5 stjerner fra meg.

Betryggende å ha som fastlege

Oleg er en lege en kan stole på , som gjør jobben sin på en måte som får meg som pasient til å føle meg trygg. Jeg har anbefalt han til alle mine venner og bekjente.

Minus med resepter og ventetid

Veldig flink lege som har hjulpet meg mye. Ringer og styrer på og har kontakter slik att man føler det går fort å komme seg videre i systemet.
Minuset er att det er vanskelig å få time, mye ventetid på kontoret og att resepter aldri kommer ut. Etter att det nye systemet med e resepter er tatt i bruk, virker det som att dette ikke blir prioritert.

Veldig bra, hyggelig og trygg lege.

Oleg er en fantastisk lege, han har mye kunnskap, han er trygg på det han Gjør og han tar seg tid å prate og høre og forklare med pasienten . Som ung og alvorlig syk trenger man leger med myndighet og som er mild og forståelsesfull. Det tar han Ingen ting å ta en telefonsamtale til Sykehuset om han ikke er sikker på behandling eller medisiner passer opp mot hverandre.

Det er positivt at han ikke er Norsk, for han kan regler og lovverket veldig godt, han kan forklare godt hva som menes med de forskjellige lovene i Norge.

Han har god formidling til andre som nav, helfo, arbeidsgiver, hjemmetjeneste, sykehus ol. Han tar gjerne telefonen mens man er der.

Det trekker ned at det er lang ventetid, intill 1 time, at de ikke har et fungerende datasystem, så man får ikke e - resepter eller andre digitale ting.

Tungvint at alt må bestilles den ene dagen og hentes neste, spesielt når man ikke har lett for å komme seg i mellom og alt koster mye.

Tilgjengelighet utenfra er vanskelig med handicap.

Positive er at han prioritere de sykeste pasientene, slik at er man alvorlig syk får man time i løpet av et par dager.