Oleg Vladimirovich Kravtchenko

Begrenset autorisasjon med vilkår (2018)

Oleg Vladimirovich Kravtchenko er en av 57 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Oleg Vladimirovich Kravtchenko

Fantastisk

Oleg er den beste fastlegen jeg har hatt og jeg har hatt mange leger! Jeg takker gud for at jeg har fått Oleg som lege!

Lytter og anerkjenner deg.

Hele familien benytter Dr. Kravtchenko og vi har ikke hatt noen problemer med misforståelser, eller annet. Han er flink til å finne løsninger :)

Dyktig og hyggelig lege

Kravtchenko er en meget hyggelig og imøtekommende fastlege. Han jobber metodisk og tar seg tid til å høre på pasienten.

Dessverre måtte jeg se meg nødt til å bytte fastlege da Fredensborgklinikken oppleves som et særdeles utilgjengelig og saktegående legekontor. Det kan være vanskelig å komme igjennom på telefon, ta svært lang tid å få time (såfremt det ikke er noe akutt tar det som oftest opp mot tre uker) og ventetiden på kontoret strekker seg gjerne opp mot 50-60 minutter før man får komme inn til timen sin.

Jeg skulle helst ikke byttet fastlege, men jeg synes servicenivået og ventetiden på klinikken er uholdbar dessverre.

Fantastisk lege

Min nye fast lege etter pedersen og jeg er kjempefornøyd med han. Vil anbefales. Eneste minuset der borte er at det tar tid og få time når man ringer det tar tid og det er lite folk på jobb...Men han bruker good tid og er nøye og kjempe hyggelig.

Rolig, reflektert og dyktig.

Jeg jobber innen akuttmedisin og traff Kravtchenko da jeg hadde et antatt galleveisannfall.
Kravtchenko var rask, men metodisk og meget - meget grundig med undersøkelsen. Simultant ved undersøkelsen formidlet han funn og sine betraktninger.

Konfererte med kirurgisk bakvakt på NLSH, de ble enig om at det sannsynlig ikke var gallestein, men betennelse i galleblæren.
Fortrinnsvis kunne jeg behandles på legevakten med injeksjon, om dette ikke hjalp så var innleggelse et faktum. Injeksjonen fungerte, og jeg fikk meg noen timer søvn før jeg dro til Kir-pol.

Med sin varierte bakgrunn fra distriktsmedisin, et internasjonalt tankesett og perspektiv, samt god formidlingsevne er han ett scoop som fastlege.
Kravtchenko er medmenneskelig, forståelsesfull - genuint interessert i å hjelpe, har humor og imponerer rett og slett.
Gjennom jobb har jeg møtt mange fastleger- få så flink som Kravtchenko, anbefales på det aller sterkeste.

Det han kan bli bedre på, går ikke direkte på han - snarere senteret. De virker underbemannet, det tar meget lang tid å få svar på telefonen, det kan og ta tid og få time. En gang han ikke ringte på avtalt tid ifbm en telefonkonsultasjon ringte han kl 21:00, kontra 11:00. Han beklaget utrolig mye, dette var dog i den tiden han tok over listen til den tidligere legen som han vikarierte for.