Asle Ditlef Bjåmer

Tlf: 67 55 31 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Asle Ditlef Bjåmer er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Asle Ditlef Bjåmer

Fantastisk

Kunne ikke hatt en bedre og tryggere lege. Alltid hyggelig å komme til deg, føler meg sett og ivaretatt. God oppfølging, enkel å prate med og forståelsesfull. Gruer meg aldri å til legen!!

Beste legen jeg noen gang har hatt!

Asle Bjåmer er uten tvil den beste fastlegen og forsåvidt legen, jeg noen gang har hatt. Dette er en lege man kan føle seg trygg på og han virker genuint interessert i å oppnå det beste mulige resultat for sin pasient.

Jeg har vært innom mange leger ifm sykdomsforløp, og har derfor et godt sammenligningsgrunnlag. Med Asle kan man føle seg trygg på at din årsak til besøket vil bli tatt på alvor og han vil strekke seg langt for å hjelpe deg, uten arroganse. Utfra den erfaringen jeg har i mitt eget sykdomsforløp med dusinvis av forskjellige leger som skal vurdere, så er leger av Bjåmers kaliber og nivå svært svært sjeldent.

Dyktig og forståelsesfull lege

Jeg har hatt fastlege på Humana i litt i overkant av et år, men hadde aldri vært hos Bjåmer før denne sommeren. Hilde Voje, min opprinnelige fastlege, har dessverre aldri vært tilstede, og jeg har derfor vært hos de fleste legene på Humana. Jeg hadde et vedvarende problem, og opplevde å ikke bli tatt på alvor hos noen av disse. Har vært et par ganger hos Fozia blant annet, som har vært vikar for Voje, og har forlatt legetimene med en følelse av å ikke ha fått den hjelpen jeg har søkt etter (til tross for at jeg har stilt mange spørsmål og vært åpenbart bekymret). Bjåmer derimot stilte mange spørsmål, var dyktig, og tok på meg alvor. Det var tydelig at han ville hjelpe meg, og at han hadde god kunnskap og kompetanse innenfor yrket sitt. Han var forståelsesfull, og jeg opplevde ham som en mann med omsorg for pasientene sine. Han tar seg tid og følger opp, og er en lege som absolutt anbefales!

Fornøyd med denne legen..

Oppfatter legen som både kunnskapsrik og kompetent, har alltid god tid, er hyggelig og ikke stresser. Han har alltid hørt på hva jeg sier og tar nødvendige prøver. MEN, systemet på Humana gjør at det er umulig å få kontakt med han ved behov. Du blir stoppet i telefonen og anbefalt å få en legevakts time, eller time om 3 uker som er ventetiden. Jeg har flere ganger tatt en legevakts time i håp om å få hjelp, dette har vært så godt som bortkastet tid og penger, alltid forskjellige leger. Synd å bytte fastlege på grunn av systemet på Humana, men det gjør jeg nå.

En særlig innsiktsfull, kompetent og imøtekommende fastlege.

I forbindelse med et komplisert sykdomsbilde er jeg blitt meget godt ivaretatt. Vi har navigert gjennom mange tunge og vanskelige situasjoner. Jeg føler meg i gode hender hos en person med solid EQ.

Medmenneskelig og interessert

Jeg er meget fornøyd med Asle Bjåmers serviceinnstilling, tilgjengelighet (hvis du kommer deg rundt forværelset), kompetanse og evne til å lytte og være tilstede.

Dyktig og tillitsvekkende

Asle Bjåmer tar problemer på alvor, og er veldig tillitsvekkende og lett å snakke med. Utrolig fornøyd med oppfølging. Han tar seg tid og lytter, og er en trygg og god lege.

Veldig bra lege!

Jeg er strålende fornøyd med Asle Ditlef Bjåmer. Han tar problemer på alvor og følger opp. Han er proff og flink, anbefales på det sterkeste!

Gir god oppfølging.

Asle Ditlef Bjåmer er en dyktig lege. Han tar seg god tid gjør grundige undersøkelser. Han lytter, men tar seg også tid til å forklare. Kan anbefales.

Tjah

Hadde han som fastlege i en overgangsperiode. Veldig hyggelig og sånn innerst inne i alle fall opptatt av at jeg skulle ha det bra. Følte dog litt problemer med å nå fram med det jeg rent faktisk sleit med. Tar uforholdsmessige mengder av blodprøver (fire-fem rekvisisjoner, minst 8 glass ble tappet). 3 tettskrevne sider med prøveresultater i posten. Kun skriftlig info om noe som var ute av lage, og resept på nødvendig behandling. En over ti år gammel diagnose som er avkreftet og strøket, dukket plutselig opp på blodprøverekvisisjonene. Dette vekker ikke tillit. Men mange liker han tydelig, for det er fælt lange ventetider på han. Jeg måtte ikke skjelden finne meg i å bestille akuttimer og komme inn til andre leger ved Humana. Nå har jeg byttet både lege og legesenter.

Empatisk, rask og effektiv

Meget hyggelig mann som gjør sitt beste for å hjelpe deg.
Rask og effektiv i kommunikasjon med andre helseinstanser. Holder avtaler.
Desverre noe lang ventetid på konsultasjon.

Hyggelig og omtenksom lege

Han er en utrolig hyggelig og empatisk lege som tar seg tid til pasientene. Jeg har aldri opplevd at han har vært stresset eller bare interessert i å skrive ut en resept eller henvisning for å få meg ut av kontoret. Han følger godt opp og det fremstår som at han er opptatt av at pasientene skal bli bedre, ikke bare at han skal bli ferdig med dem.

Misfornøyd

Da Bjåmer overtok praksisen etter min fastlege gjennom 20 år sluttet det meste å fungere. Null oppfølging, uker med ventetid for å få time og brutte avtaler. Heldigvis er det mulig å bytte fastlege, og etter litt reseach fant jeg ny lege til meg og mine barn. Valgte forøvrig også å bytte legesenter......