Asle Ditlef Bjåmer

Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Autorisasjon (2007)

Asle Ditlef Bjåmer er en av 119 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Asle Ditlef Bjåmer

Fornøyd med denne legen..

Oppfatter legen som både kunnskapsrik og kompetent, har alltid god tid, er hyggelig og ikke stresser. Han har alltid hørt på hva jeg sier og tar nødvendige prøver. MEN, systemet på Humana gjør at det er umulig å få kontakt med han ved behov. Du blir stoppet i telefonen og anbefalt å få en legevakts time, eller time om 3 uker som er ventetiden. Jeg har flere ganger tatt en legevakts time i håp om å få hjelp, dette har vært så godt som bortkastet tid og penger, alltid forskjellige leger. Synd å bytte fastlege på grunn av systemet på Humana, men det gjør jeg nå.

En særlig innsiktsfull, kompetent og imøtekommende fastlege.

I forbindelse med et komplisert sykdomsbilde er jeg blitt meget godt ivaretatt. Vi har navigert gjennom mange tunge og vanskelige situasjoner. Jeg føler meg i gode hender hos en person med solid EQ.

Medmenneskelig og interessert

Jeg er meget fornøyd med Asle Bjåmers serviceinnstilling, tilgjengelighet (hvis du kommer deg rundt forværelset), kompetanse og evne til å lytte og være tilstede.

Dyktig og tillitsvekkende

Asle Bjåmer tar problemer på alvor, og er veldig tillitsvekkende og lett å snakke med. Utrolig fornøyd med oppfølging. Han tar seg tid og lytter, og er en trygg og god lege.

Veldig bra lege!

Jeg er strålende fornøyd med Asle Ditlef Bjåmer. Han tar problemer på alvor og følger opp. Han er proff og flink, anbefales på det sterkeste!