Asle Ditlef Bjåmer

Autorisasjon (2007)

Asle Ditlef Bjåmer er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Asle Ditlef Bjåmer

Fantastisk fastlege!

Trygg, lytter, tar det du sier seriøst og tar seg god tid til deg. Gjør alltid alt og litt ekstra! Bruker også tid til å sammen finne løsninger. Anbefales på det sterkeste!

Trygg, forstående og kunnskapsrik

Tar seg tid, er forstående og imøtekommende. Kun gode ting å si. Glad for å ha hatt han som fastlege.

(Dette er ikke en anmeldelse av Humana generelt som håndterer mye av kommunikasjonen)

Seksstjernes lege....

... og ikke mere ventetid hos han enn hos de fleste andre fastleger som har fullt opp med pasienter.

MEN, skrankepersonalet må skjerpe seg!!! Svært utilgjengelig og lite hyggelig. Å sammenligne legekontoret med en butikk viser ikke gode holdninger. Videre er Humana pålagt å ta i mot kontanter som lovlig betalingsmiddel ved legebesøk, noe de ikke gjør. Resultatet er da at en mottar faktura med påplusset fakturagebyr. Legekontorer har ikke anledning til å nekte pasienter å betale med kontanter.

Fantastisk

Kunne ikke hatt en bedre og tryggere lege. Alltid hyggelig å komme til deg, føler meg sett og ivaretatt. God oppfølging, enkel å prate med og forståelsesfull. Gruer meg aldri å til legen!!

Beste legen jeg noen gang har hatt!

Asle Bjåmer er uten tvil den beste fastlegen og forsåvidt legen, jeg noen gang har hatt. Dette er en lege man kan føle seg trygg på og han virker genuint interessert i å oppnå det beste mulige resultat for sin pasient.

Jeg har vært innom mange leger ifm sykdomsforløp, og har derfor et godt sammenligningsgrunnlag. Med Asle kan man føle seg trygg på at din årsak til besøket vil bli tatt på alvor og han vil strekke seg langt for å hjelpe deg, uten arroganse. Utfra den erfaringen jeg har i mitt eget sykdomsforløp med dusinvis av forskjellige leger som skal vurdere, så er leger av Bjåmers kaliber og nivå svært svært sjeldent.