Asle Ditlef Bjåmer

Autorisasjon (2007)

Asle Ditlef Bjåmer er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Asle Ditlef Bjåmer

Dyktig og forståelsesfull lege

Jeg har hatt fastlege på Humana i litt i overkant av et år, men hadde aldri vært hos Bjåmer før denne sommeren. Hilde Voje, min opprinnelige fastlege, har dessverre aldri vært tilstede, og jeg har derfor vært hos de fleste legene på Humana. Jeg hadde et vedvarende problem, og opplevde å ikke bli tatt på alvor hos noen av disse. Har vært et par ganger hos Fozia blant annet, som har vært vikar for Voje, og har forlatt legetimene med en følelse av å ikke ha fått den hjelpen jeg har søkt etter (til tross for at jeg har stilt mange spørsmål og vært åpenbart bekymret). Bjåmer derimot stilte mange spørsmål, var dyktig, og tok på meg alvor. Det var tydelig at han ville hjelpe meg, og at han hadde god kunnskap og kompetanse innenfor yrket sitt. Han var forståelsesfull, og jeg opplevde ham som en mann med omsorg for pasientene sine. Han tar seg tid og følger opp, og er en lege som absolutt anbefales!

Fornøyd med denne legen..

Oppfatter legen som både kunnskapsrik og kompetent, har alltid god tid, er hyggelig og ikke stresser. Han har alltid hørt på hva jeg sier og tar nødvendige prøver. MEN, systemet på Humana gjør at det er umulig å få kontakt med han ved behov. Du blir stoppet i telefonen og anbefalt å få en legevakts time, eller time om 3 uker som er ventetiden. Jeg har flere ganger tatt en legevakts time i håp om å få hjelp, dette har vært så godt som bortkastet tid og penger, alltid forskjellige leger. Synd å bytte fastlege på grunn av systemet på Humana, men det gjør jeg nå.

En særlig innsiktsfull, kompetent og imøtekommende fastlege.

I forbindelse med et komplisert sykdomsbilde er jeg blitt meget godt ivaretatt. Vi har navigert gjennom mange tunge og vanskelige situasjoner. Jeg føler meg i gode hender hos en person med solid EQ.

Medmenneskelig og interessert

Jeg er meget fornøyd med Asle Bjåmers serviceinnstilling, tilgjengelighet (hvis du kommer deg rundt forværelset), kompetanse og evne til å lytte og være tilstede.

Dyktig og tillitsvekkende

Asle Bjåmer tar problemer på alvor, og er veldig tillitsvekkende og lett å snakke med. Utrolig fornøyd med oppfølging. Han tar seg tid og lytter, og er en trygg og god lege.