Asle Ditlef Bjåmer

Autorisasjon (2007)

Asle Ditlef Bjåmer er en av 119 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Asle Ditlef Bjåmer

Gir god oppfølging.

Asle Ditlef Bjåmer er en dyktig lege. Han tar seg god tid gjør grundige undersøkelser. Han lytter, men tar seg også tid til å forklare. Kan anbefales.

Tjah

Hadde han som fastlege i en overgangsperiode. Veldig hyggelig og sånn innerst inne i alle fall opptatt av at jeg skulle ha det bra. Følte dog litt problemer med å nå fram med det jeg rent faktisk sleit med. Tar uforholdsmessige mengder av blodprøver (fire-fem rekvisisjoner, minst 8 glass ble tappet). 3 tettskrevne sider med prøveresultater i posten. Kun skriftlig info om noe som var ute av lage, og resept på nødvendig behandling. En over ti år gammel diagnose som er avkreftet og strøket, dukket plutselig opp på blodprøverekvisisjonene. Dette vekker ikke tillit. Men mange liker han tydelig, for det er fælt lange ventetider på han. Jeg måtte ikke skjelden finne meg i å bestille akuttimer og komme inn til andre leger ved Humana. Nå har jeg byttet både lege og legesenter.

Empatisk, rask og effektiv

Meget hyggelig mann som gjør sitt beste for å hjelpe deg.
Rask og effektiv i kommunikasjon med andre helseinstanser. Holder avtaler.
Desverre noe lang ventetid på konsultasjon.

Hyggelig og omtenksom lege

Han er en utrolig hyggelig og empatisk lege som tar seg tid til pasientene. Jeg har aldri opplevd at han har vært stresset eller bare interessert i å skrive ut en resept eller henvisning for å få meg ut av kontoret. Han følger godt opp og det fremstår som at han er opptatt av at pasientene skal bli bedre, ikke bare at han skal bli ferdig med dem.

Misfornøyd

Da Bjåmer overtok praksisen etter min fastlege gjennom 20 år sluttet det meste å fungere. Null oppfølging, uker med ventetid for å få time og brutte avtaler. Heldigvis er det mulig å bytte fastlege, og etter litt reseach fant jeg ny lege til meg og mine barn. Valgte forøvrig også å bytte legesenter......