Jan Helge Olsen

Osan Legesenter
Fjellvåkveien 2A 8300 Svolvær
Jan Helge Olsen er en av 6 fastleger i Vågan

Siste vurderinger av Jan Helge Olsen

Dette er en ordentlig lege

Jan- Helge har tid til pasienten,han er lyttende,empatisk,
Det er lun,god stemning mellom de ansatte,de har det hektisk,det er ofte lang ventetid forå komme inn,men så lenge de serverer kaffe der så går det bra:), rene fine toalett,værdens koseligste legekontor:),

Aller tiders mann

Jan Helge er en herlig mann. Veldig rolig og behagelig å være inne hos. Bruker tid på deg som menneske og ser deg for den du er, ønsker deg bare godt. Er det noe han kan gjøre for deg, så er det ikke tvil om han gjør alt han kan.
Anbefaler virkelig denne mannen. Det samme gjelder de andre som jobber der. Disse må være håndplukket av Jan Helge selv!

Eneste minus er lite venterom, til tider lang ventetid på å få komme inn til lege og på telefon.

En helt normal mann

Den beste legen, og det beste forværelse. Alle har en høflig framferd og arbeider for meg som bruker.
De er så normal at jeg blir målløs.

En lege som tar seg tid til pasienten sin.

En veldig god lytter som tar seg tid til pasienten. Han tar pasientene sine på alvor og gir medisiner dersom det er nødvendig. Eneste negative må være at det er noe ventetid av og til, men det er absolutt verd det. De andre ansatte på legekontoret er alltid positive og smilende. Vil anbefale han på det varmeste.

Flott, dyktig lege!

Kjempe flott lege som jeg har brukt i alle år fra jeg var ei lita jente! Han tar seg tiden får å høre om problemene man har og er veldig flink som pyskolog og hehe. Kjempe dyktig mann som kan det han holder på med! Anbefaler han til alle!
Og Wenche i resepsjon er også veldig hyggeli å snill, blir alltid i godt humør av de som jobber her :)