Jan Helge Olsen

Osan Legesenter
Fjellvåkveien 2A 8300 Svolvær
Jan Helge Olsen er en av 7 fastleger i Vågan

Siste vurderinger av Jan Helge Olsen

Dette er en ordentlig lege

Jan- Helge har tid til pasienten,han er lyttende,empatisk,
Det er lun,god stemning mellom de ansatte,de har det hektisk,det er ofte lang ventetid forå komme inn,men så lenge de serverer kaffe der så går det bra:), rene fine toalett,værdens koseligste legekontor:),

Aller tiders mann

Jan Helge er en herlig mann. Veldig rolig og behagelig å være inne hos. Bruker tid på deg som menneske og ser deg for den du er, ønsker deg bare godt. Er det noe han kan gjøre for deg, så er det ikke tvil om han gjør alt han kan.
Anbefaler virkelig denne mannen. Det samme gjelder de andre som jobber der. Disse må være håndplukket av Jan Helge selv!

Eneste minus er lite venterom, til tider lang ventetid på å få komme inn til lege og på telefon.

En helt normal mann

Den beste legen, og det beste forværelse. Alle har en høflig framferd og arbeider for meg som bruker.
De er så normal at jeg blir målløs.

En lege som tar seg tid til pasienten sin.

En veldig god lytter som tar seg tid til pasienten. Han tar pasientene sine på alvor og gir medisiner dersom det er nødvendig. Eneste negative må være at det er noe ventetid av og til, men det er absolutt verd det. De andre ansatte på legekontoret er alltid positive og smilende. Vil anbefale han på det varmeste.

Flott, dyktig lege!

Kjempe flott lege som jeg har brukt i alle år fra jeg var ei lita jente! Han tar seg tiden får å høre om problemene man har og er veldig flink som pyskolog og hehe. Kjempe dyktig mann som kan det han holder på med! Anbefaler han til alle!
Og Wenche i resepsjon er også veldig hyggeli å snill, blir alltid i godt humør av de som jobber her :)

Meget hyggelig og likende

Virker som legen viser stor respekt for pasientene og tar seg god tid til pasienten.

Lyttende og grei.

Tar seg tid, føler meg vel hos
Jan Helge.
Alltid blid og imøtekommende.

omsorgsfull og helhetlig

Tar seg god tid og vurderer hele livssituasjonen under ett. Gir alltid hjelp når man trenger den.

Olsen er en fantastisk lege. Altid hjelp og få, selv om du må påregne å ikke komme inn på klokkeslett du har time. Heller noe venting, i stede for å måtte vente 1-2 uker med å få time. Olsen kjenner sine pasienter, og en telefon kan være nok for å løse problemet. Jeg har brukt Olsen som lege siden jeg kom til Lofoten. Nå flytter jeg til Vestvågåy, og håper jeg kan få beholde Olsen som lege fortsatt. Legessekretærene som jobber hos Olsen er antagelig støpt i samme form som legen selv, flotte medmennesker.
Velger og ikke sette noe på venting på kontoret. Denne ventetiden er helt grei, så lenge det er Olsen jeg venter på :-)

Sjelden vare.

Han er en av dem som løfter omdømmet til legeyrket.
Han har klart den vanskelige balansegangen mellom medmenneskelighet og legegjerningen.
Har en sjelden god psykologisk innsikt.
Jeg har brukt han i 20 år og har på den tiden aldri blitt møtt med en kald skulder.
Takk. ta

Min 'egen' lege

Er faglig dyktig og en god menneskekjenner, tar seg alltid tid til å bli kjent med pasienten og hele dennes bakgrunn. Alltid blid og imøtekommende, gjør at man føler seg hjemme. Har 'skapt' et sjeldent trivelig legesenter, der farger, interiør og et fantastisk personale forøvrig gjør at det er en fornøyelse å gå til legen

Den beste legen jeg har hatt

Ingenting å klage på, de andre ansatte er også meget hyggelig. Det erok med noe ventetid når man vet at det er verd det.

Kjempe flink!

Kjempe flink Lege!! Han tar seg tid og lytte. Uansett hvor travle hverdagene er. Veldig dyktig og profesjonell.

Den beste legen jeg har hatt

Han er en fantastisk lege som har tid til sline pasienter.
Vi som oftes time på kort varsel og det er bra når man har behov for dette.
ikke som andre som man ikke får time før flere mnd i forveien.

behagelig

Alltid hyggelig og behagelig,tar seg tid til å lytte til hva du har å si.

Behagelig, omsorgsfull, uformell, alltid hyggelig og i godt humør...

Han er lege av profesjon og et medmenneske som innbyr til tillit. Han er tilgjengelig, noe som er vesentlig for enkelte grupper av pasienter. Behagelig vesen. En kan spørre om alt og får svar. Han overstyrer ikke pasienten, men samtaler om hva som er til det beste. En flott lege og samarbeidspartner. Håper han ikke sliter seg ut, for jeg vet vi er mange som vil ha han lenge......

Han er en lege som bryr seg om pasientene sine

Den beste legen og det har han vært i over 30 år. Tenk han har tid til sine pasienter. Og vi "pasientene" får ta opp mere enn 1 ting. Han har altid tid og stiller opp. Hurra det skulle ha vært flere slike leger. Og hva skal vi gjør den dagen han slutter?

Fantastisk flott lege!

Han har bestandig god tid til pasientene sine! Ikke slik som enkelte "samlebåndsleger"!