Godwin Chimezie Onuegbu

Autorisasjon (2010)

Godwin Chimezie Onuegbu er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Godwin Chimezie Onuegbu

Distansert

Denne fastlegen er ikke å anbefale. Mellommenneskelig distansert. Uforberedt til timer og oppleves faglig begrenset. Ofte forsinket. Sorry, men dette er ikke godt nok.

Beroligende og Trygg

Dr. Chime er en fantastisk lege som tar seg tid til å lytte og faktisk forstå dine behov og problemer. Han kommer alltid med en forklaring å ikke minst e løsning. Han kan få en smil ut av en dyster dag.. Anbefales til alle som vil ha en lege som forstår deg og hjelper deg..

Forsinket, lite forståelsesfull og frekk

Forsinket med over 45 min hver eneste time. Hører ikke på pasienten, utrolig vanskelig å bli forstått, språkproblemer med uforståelig gebrokken norsk. Frekk i tonen og iskald. Viser lite hensyn og forståelse for pasienten. Har altfor mye å gjøre Og unnskylder seg med det samme hver gang. Har et utrolig stygt og slitt kontor, Anbefaler ikke denne legen eller legekontoret til noen!

Dyktig og forståelsesfull lege

Jeg har flyttet og bor derfor ganske langt unna legekontoret til Chime, men fordi han er så imøtekommende og lyttende reiser jeg heller litt lenger for å bli møtt av en lenge som lytter og forstår. Han tar grundige vurderinger og henviser raskt vidre. Han får meg som passient til å gøre meg ivaretatt og strekker seg langt for sine pasienter.
Jeg kan se at Chime har fått varierende tilbakemeldinger som jeg overhode ikke kjenner meg igjen i. En feil på en e-resept kan alle sende. Dessuten er det mange faktorer som jeg ikke synes denne fastlegen kan " henges for" ventetid. dette kan også skyldes tidligere passienter med mange spørsmål som kanskje skulle ha booket en dobbeltime i stedet. At venting på en resept kan ta noen dager har jeg full forståelse for når denne ringes inn til kontoret. slike henvendelser tas trolig fortløpende så snart man har tid og mulighet. Husk at det daglig er flere pasienter innom og mye man skal huske på og ordne. og derfor hender det at ting glipper litt også for leger. Jeg har aldri hatt en bedre lege en Chime og kommer til å fortsette hos han så lenge jeg lever.

Meget fornøyd

Chime er en faglig dyktig lege som har veldig gode kommunikasjonsevener. Anbefaler han på det sterkeste.