Tatjana Ponomareva-Heggli

Sjøgata Medical
Kvinne, 44 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2006)

Ledige plasser

69 av 1000

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Sjøgata Medical
Sjøgata 1B 8656 Mosjøen
Vis kart
Tatjana Ponomareva-Heggli er en av 13 fastleger i Vefsn

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(16)
16 vurderinger
Tilgjengelighet
(13)
13 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(13)
13 vurderinger
Service
(12)
12 vurderinger

Siste vurderinger av Tatjana Ponomareva-Heggli

Distansert

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

På det praktiske og medisinske er hun veldig flink og finner kjapt ut hva som feiler deg.
Og forteller deg alt du trenger å vite angående medisiner osv.
Dette er tommel opp.

Men når man ikke blir hilst ordentlig på når du kommer inn som akuttpasient på legevakten føler du deg ikke akkurat velkommen.
Jeg har forståelse for at legeyrket er et travelt yrke uten like, men hils i det minste på pasienten. Det gjør de andre steder.
Og når fokuset går mest på at det ikke er tilstrekkelig utstyr blir dette litt dumt. Er ikke av den nervøse typen men er nok fler av de som syns dette er distraherende under ett legebesøk.
Er og en fordel å få hentet ut resepter på medisin du trenger for å bli frisk. Og slippe å ringe ned både legekontor og legevaktsentralen for info.

God oppfølging

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har alltid hatt god oppfølging av Tatjana. Hun ønsker alltid å være til hjelp. Tillit og respekt er nøkkelordene jeg vil bruke. Alltid tilgjengelig. Er empatisk og lyttende, og har en god framtoning. Hun ser alltid mennesket og går varsomt fram når noe er utfordrende, og bruker den tiden som trengs.

Aldri igjen

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Min sønn på 3 år hadde fått ett kutt i leppen sin etter et uhell i barnehagen. Tatjana måtte overta da fastlegen vår ikke var tilgjengelig. Hun måtte sy, men hadde kun en sprøyte (var tomt for smertestillende i sprøyteform) denne var ikke nok til å fjerne smertene. Da hun sydde kritiserte hun meg for å ikke klare å holde han i ro (gutten min hadde tydelige smerter av å bli stukket med nål og tråd og jeg var litt i sjokk selv) Jeg ble helt paff av uttalelsen kunne ikke forstå hvorfor hun ikke hadde bedt en av sykepleierene til å komme. Hun fikk til slutt sydd ferdig. Et stykt arr ble resultatet og han prater om opplevelsen som om det var i går selv 1 år etter. Jeg har slitt med følelsen av å være en dålig mamma som ikke tok gutten min rett ut derfra og rett til sykehuset hvor de hadde sprøyter som kunne ha fått bort smerten under sying.

Arrogant

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har vanligvis ingen problemer med arroganse så lenge den er basert på kunnskap og evner. Her er ikke det tilfellet.

Lytter ikke til pasienten

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Virket som om det var om å gjøre å få pasienten raskest mulig ut døren igjen. Lytter ikke til hva man sier, og viser liten til ingen interesse i å finne ut hva som egentlig er problemet. Ble møtt av en sur og lite hyggelig lege.