Tatjana Ponomareva-Heggli

Sjøgata Medical Kvinne, 41 år

Autorisert2006
Ledige plasser 51 av 1100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sjøgata Medical

Sjøgata 1B 8656 Mosjøen
Tatjana Ponomareva-Heggli er en av 13 fastleger i Vefsn

Siste vurderinger av Tatjana Ponomareva-Heggli

Beste lege!

Endelig en lege med høyt kunnskapsnivå og som snakker forståelig til pasienten. Fikk god hjelp med en prolaps i ryggen og jeg bytter ikke lege selv om jeg har flytta litt utenfor byen.

Aldri til stede..

Jeg har hatt henne som fastlege en stund nå å har aldri møtt henne. Har vært en gang til en time jeg skulle ha hos henne men da jeg møtte opp til timen ble jeg møtt av en annen lege uten å få beskjed om dette. Og nå har jeg ventet i en måned på en time jeg har bestilt og når dagen endelig kommer så blir jeg ringt å får beskjed om at hun er borte å jeg må vente 3 uker til! Dette syns jeg ikke er god behandlig av pasientene!

Uoppmerksom og arrogant

Denne legen fant det ikke nødvendig å høre etter da jeg kom til henne første gang. Hun skrev senere ei henvisning som både jeg og mottaker reagerte på; fordomsfulle tolkninger av det lille jeg hadde fortalt henne om mine helseproblemer. Legekontoret hadde dårlig kontroll på papirene sine, og klarte å rote bort papirer to ganger i løpet av den særdeles korte tida jeg var pasient ved dette kontoret. Det er også ei skam at pasienter må stå i en skranke på venterommet og framføre ærendet sitt i all offentlighet. Den tida burde være forbi, og det er svært lite som skal til for å gjøre dette på en bedre måte. At de ikke bryr seg om å ta disse grepene, sier ganske mye om hvor lite de bryr seg om pasientenes integritet og krav på skjerming.

Flink lege !

Tatjana er russisk lege, men snakker godt norsk. Hun er nøyaktig og skriver ikke ut resepter uten videre. Hun tar seg god tid, og prøver å finne ut hvorfor folk er sjuk. Hun er ingen reseptlege...

Veldig flink og handlekraftig lege

Hun har altid tatt meg på alvor, og ikke bare avfeid mine plager som enkelte andre har gjort. Hun er ikke redd for å si hva hun mener, og vi har hatt en veldig god dialog. Har blitt henvist til sykehus og her hjalp hun meg slik at jeg fikk komme fort til sykehuset