Tatjana Ponomareva-Heggli

Sjøgata Medical

2006

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sjøgata Medical
Sjøgata 1B 8656 Mosjøen
Tatjana Ponomareva-Heggli er en av 13 fastleger i Vefsn

Siste vurderinger av Tatjana Ponomareva-Heggli

God oppfølging

Har alltid hatt god oppfølging av Tatjana. Hun ønsker alltid å være til hjelp. Tillit og respekt er nøkkelordene jeg vil bruke. Alltid tilgjengelig. Er empatisk og lyttende, og har en god framtoning. Hun ser alltid mennesket og går varsomt fram når noe er utfordrende, og bruker den tiden som trengs.

Aldri igjen

Min sønn på 3 år hadde fått ett kutt i leppen sin etter et uhell i barnehagen. Tatjana måtte overta da fastlegen vår ikke var tilgjengelig. Hun måtte sy, men hadde kun en sprøyte (var tomt for smertestillende i sprøyteform) denne var ikke nok til å fjerne smertene. Da hun sydde kritiserte hun meg for å ikke klare å holde han i ro (gutten min hadde tydelige smerter av å bli stukket med nål og tråd og jeg var litt i sjokk selv) Jeg ble helt paff av uttalelsen kunne ikke forstå hvorfor hun ikke hadde bedt en av sykepleierene til å komme. Hun fikk til slutt sydd ferdig. Et stykt arr ble resultatet og han prater om opplevelsen som om det var i går selv 1 år etter. Jeg har slitt med følelsen av å være en dålig mamma som ikke tok gutten min rett ut derfra og rett til sykehuset hvor de hadde sprøyter som kunne ha fått bort smerten under sying.

Arrogant

Har vanligvis ingen problemer med arroganse så lenge den er basert på kunnskap og evner. Her er ikke det tilfellet.

Lytter ikke til pasienten

Virket som om det var om å gjøre å få pasienten raskest mulig ut døren igjen. Lytter ikke til hva man sier, og viser liten til ingen interesse i å finne ut hva som egentlig er problemet. Ble møtt av en sur og lite hyggelig lege.

flink lege

slet med stress over en lengre periode pga jobben, Tatjana var imøtekommende og lyttet til hva jeg sa, fikk sympati for mine problemer, fikk mange råd og tips som gjorde at hverdagen ble mye bedre. er i 100% jobb i dag pga henne.