Kjell Gunnar Skodvin

Saltdal Helsesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1988

Saltdal Helsesenter Telefonnummer75 68 21 3075 68 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jernbanegata 45 8250 Rognan
Kjell Gunnar Skodvin er en av 7 fastleger i Saltdal

Siste vurderinger av Kjell Gunnar Skodvin

Utrygg

Når man ankommer Kjell GS som pasient føler man at man ikke blir sett. Var hos han for noen fysiske problemer så begynte han å fokusere på helt andre fysiske problemer som ikke var viktig for meg å få gjort noe med. Man føler en kulde og likegyldighet fra legen. Man kan lett tenke seg at denne legen ikke bryr seg om at pasienten opplever smerte.

Dyktig

Blid og hyggelig, gir seg god tid og orienterer godt om problemene. God til å lytte og svare på spørsmål.

Drar aldri til han igjen

Det første jeg fikk beskjed om da jeg kom inn på kontoret hans var at vi hadde dårlig tid, han lå litt på etterskudd.
Følte meg ikke velkommen og han fikk meg til å følte at jeg kaster bort tiden hans.
Fikk ikke stilt noe diagnose, heller ikke forslag til behandling/medisin.
På slutten av den korte legetimen forklarte at jeg slet veldig med stress, utmattelse og var veldig langt nede, han så på meg som og spørsmålstegn og spurte hva han skulle gjøre med det.
Var på gråten da jeg dro derfra...

Farlig likegyldig!!!!

Her må pasienten passe på å få behandling, ellers må man seile sin egen sjø. Vegrer seg for å sende pasienten til undersøkelser.

Dyktig lege!

Kjell Gunnar Skodvin er en dyktig lege som tar sine pasienter seriøst. Han ringer alltid når man står oppført som en telefonhenvendelse.