Kjell Gunnar Skodvin

Autorisasjon (1988)

Kjell Gunnar Skodvin er en av 6 fastleger i Saltdal

Siste vurderinger av Kjell Gunnar Skodvin

Solid fastlege

Meget dyktig og lyttende fastlege. Gjør det han skal med profesjonalitet. Følger godt opp og det er lite formaninger om livsstil etc, altså ingen agenda utover det rent faglige. Han anbefales rett og slett.

Utrygg

Når man ankommer Kjell GS som pasient føler man at man ikke blir sett. Var hos han for noen fysiske problemer så begynte han å fokusere på helt andre fysiske problemer som ikke var viktig for meg å få gjort noe med. Man føler en kulde og likegyldighet fra legen. Man kan lett tenke seg at denne legen ikke bryr seg om at pasienten opplever smerte.

Dyktig

Blid og hyggelig, gir seg god tid og orienterer godt om problemene. God til å lytte og svare på spørsmål.

Drar aldri til han igjen

Det første jeg fikk beskjed om da jeg kom inn på kontoret hans var at vi hadde dårlig tid, han lå litt på etterskudd.
Følte meg ikke velkommen og han fikk meg til å følte at jeg kaster bort tiden hans.
Fikk ikke stilt noe diagnose, heller ikke forslag til behandling/medisin.
På slutten av den korte legetimen forklarte at jeg slet veldig med stress, utmattelse og var veldig langt nede, han så på meg som og spørsmålstegn og spurte hva han skulle gjøre med det.
Var på gråten da jeg dro derfra...

Dyktig lege!

Kjell Gunnar Skodvin er en dyktig lege som tar sine pasienter seriøst. Han ringer alltid når man står oppført som en telefonhenvendelse.