Kjersti Skjønhaug Vågsdal

Vøyenengtunet 5 1314 Vøyenenga
Kjersti Skjønhaug Vågsdal er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kjersti Skjønhaug Vågsdal

Beste legen!

Har bare fine ting å si om Kjersti Vågsdal, hun er en god lytter og har alltid hjulpet meg når det trengs. Anbefaler henne !

Dyktig Lege

Jeg har gått hos denne legen i snart 10 år. Tar seg tid, ser hele mennesket og er menneskelig. Har fått hjelp til både psyk og fysk ting og hun ringer opp igjen i løpet av dagen hvis jeg ber om det. Lyttende og stiller oppfølgings spørsmål. Hvis jeg flytter noen gang blir jeg å beholde denne legen uansett :)

Lite interessert

Hun er smiler og er generelt hyggelig, men hører ikke etter når du prater og virker generelt ikke så veldig interessert.

Dårlig tid, sitter å skriver journal mens man prater og stiller ingen oppfølgingsspørsmål.

Jeg har følt meg veldig misforstått, og feilvurdert i møte med denne legen. Følte at jeg ikke ble trodd, og at jeg ellers stort sett var til bry.

Dersom du sliter med noe av psykisk art anbefaler jeg deg å finne en annen lege. Du får aldri muligheten til å forklare deg, og kan ende opp med å få beskjed om å skjerpe deg.

Den beste legen jeg har hatt

Hun er rolig, flink til å lytte og alltid smilende og positiv, hun ringer meg på telefon i løpet av dagen viss jeg ber om det og jeg kan få fornye respeptene ved å ringe. Lettvint og greit.

Upersonlig

Som Lar pasient er jeg lite fornøyd med Vågsdal - Hun virker tidvis arrogant og upersonlig. Har hatt en bedrevitende holdning. Håndhilser ikke, ser på pc'n nesten hele tiden ved konsultasjon og bruker kun etternavn, selv etter lang tid. Har ytret meninger som jeg som trygdemottaker ble fornærmet av.