Kjersti Skjønhaug Vågsdal

Autorisasjon (1996)

Vøyenenga Legekontor Telefonnummer67 15 41 8067 15 41 ...
Vøyenengtunet 5 1314 Vøyenenga
Kjersti Skjønhaug Vågsdal er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kjersti Skjønhaug Vågsdal

Lite interessert

Hun er smiler og er generelt hyggelig, men hører ikke etter når du prater og virker generelt ikke så veldig interessert.

Dårlig tid, sitter å skriver journal mens man prater og stiller ingen oppfølgingsspørsmål.

Jeg har følt meg veldig misforstått, og feilvurdert i møte med denne legen. Følte at jeg ikke ble trodd, og at jeg ellers stort sett var til bry.

Dersom du sliter med noe av psykisk art anbefaler jeg deg å finne en annen lege. Du får aldri muligheten til å forklare deg, og kan ende opp med å få beskjed om å skjerpe deg.

Den beste legen jeg har hatt

Hun er rolig, flink til å lytte og alltid smilende og positiv, hun ringer meg på telefon i løpet av dagen viss jeg ber om det og jeg kan få fornye respeptene ved å ringe. Lettvint og greit.

Upersonlig

Som Lar pasient er jeg lite fornøyd med Vågsdal - Hun virker tidvis arrogant og upersonlig. Har hatt en bedrevitende holdning. Håndhilser ikke, ser på pc'n nesten hele tiden ved konsultasjon og bruker kun etternavn, selv etter lang tid. Har ytret meninger som jeg som trygdemottaker ble fornærmet av.

Fantastisk lege

Kjersti har vært min fastlege i mange år, kommer aldri til å bytte. Må noen ganger vente en stund på venteværelse, men hva gjør vel det. Hun tar se god til til meg, da må jeg finne meg i at hun også gjør det med andre. Flink og alltid blid og hyggelig.

Verdens beste!!!!

Verdens beste lege, måtte hun være der i lang tid framover:)))