Marta Prytz Strand

Lødingen Legekontor Kvinne, 40 år

Autorisert2004
Ledige plasser 4 av 800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lødingen Legekontor

Sjøvegen 14 8410 Lødingen
Marta Prytz Strand er en av 2 fastleger i Lødingen

Siste vurderinger av Marta Prytz Strand

Svært dårlig opplevelse

Hold dere unna dersom dere ønsker behandling. Hun Har en "ovenfra og ned-holdning" som gjør at man føler seg utrygg som pasient. Man kommer til legen med et problem, men føler at hun ikke hører på det man sier og bagatelliserer symptomene. Jeg har bare vært der en gang, men det blir også den siste. Velg en annen lege.

usæriøs og "bedreviter"

Ingen interesse av å høre på hva pasienten har å si. Andre legers vurdering har heller ikke noe å si, vil heller begynne på nytt etter 10 års utredning. Virker alt for selvgod, og etter flere timer hos henne er psyken på bunn, ble nødt til å kontakte lege 50 mil unna for å få oppfølging videre da den behandlingen jeg sto på fungerte. Marta skulle stoppe alt og begynne på scratch. Kommer på legetime med store smerter og ender opp med paracet, ingen sykemeld og beskjed om at det bare er.... til tross for kjent skade. Journalen kunne hun ikke brydd seg mindre om. Velg en annen lege om du ønsker å bli ivaretatt!

Hoven og altfor selvsikker !

Til å være kommunelege er det vondt å se hvor mange som sitter å lider under dårlig oppfølging. Som gravid på et tidspunkt ble jeg sendt til sykehus med den beskjeden at jeg nok hadde mistet babyen siden hun på tredje time ikke klarte å finne hjerteslagene og i stede for å be om hjelp av en annen lege på samme kontor ( hadde bakover liggende livmor) siden hun viste hun selv hadde lite erfaring med slikt så valgte hun å gi meg den grusomme beskjed og vel fremme på sykehuset viste d seg at alt var i skjønneste orden så denne legen liker ikke å ta imot hjelp og kan bikke til d uforsvarlig. Hun evnet seg ikke som samtale partner heller og tryggheten manglet hele tiden så tenk deg om to ganger hvis du virkelig trenger god oppfølging for det eksisterer ikke.

Den beste legen jeg har hatt

Hun tar seg tid til å svare på spm som jeg måtte ha. Meget god toveis kommunikasjon. Blid og hyggelig.