Magnus Struckmeyer

Autorisasjon (2005)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Svolvær Legesenter Telefonnummer75 42 04 8075 42 04 ...
Kong Øysteins Gt 7 8300 Svolvær
Magnus Struckmeyer er en av 13 fastleger i Vågan

Siste vurderinger av Magnus Struckmeyer

Medmenneske og kunnskapsrik.

Bytter ikke fastlege så lenge han er tilgjengelig!
Han lytter, spør og viser meg den oppmerksomhet en lege skal.
Viser at han ønsker hjelpe!
Har vært hos andre når han ikke er tilgjengelig. Men nå ber jeg om å få bare han. Da får jeg hjelpen jeg trenger! Og jeg gruer meg ikke til å måtte innom legen legern heller 😊

Nei takk

Egentlig er jeg litt skeptisk til offentlig vurdering av fastleger da jeg vet at opplevelser er individuelle og dermed ikke alltid nødvendigvis passer med andres, samtidig som de kan virke førende; men jeg ser også viktigheten av det nå.

Jeg fikk time samme dag jeg ringte, men utover det har jeg ingen annen positiv tilbakemelding.

Det var min første legetime hos ham, min første legetime på flere år, og uten noen form for tillit eller relasjon, stilte han meg spørsmål jeg i utgangspunktet ikke var komfortabel med svare på, ettersom min henvendelse i all hovedsak omhandlet å bli henvist videre. Jeg skjønner at han måtte ha noe info for å kunne skrive en henvisning, men jeg opplevde spørsmålene og responsen på svarene mine som arrogante, at svarene mine og årsakene til legetimen ble bagatellisert og nærmest latterliggjort, og at vi hadde dårlig tid helt fra jeg satte meg ned. Jeg ble belært og informert om at årsakene til besøket mitt mest sannsynlig ikke var viktige nok til å kunne få noen oppfølging eller bli henvist videre.

Jeg gikk ut med følelsen av at jeg hadde kastet bort tiden han kunne brukt på mennesker med "virkelige problemer", og det synes jeg overhodet ikke er greit; at han - etter fem minutter - kjenner seg rusta til å vurdere noe til "ikke viktig nok". Da han oppsummerte og forenklet samtalen og svarene jeg hadde gitt ham, innså jeg at han ikke hadde fått med seg noe som helst og at det var meningsløst å prøve å forklare. Jeg ville ikke fortelle ham mer, jeg angrer på at jeg fortalte ham noe i det hele tatt. I tillegg satt det en student bak ham og observerte, hvilket gjorde situasjonen enda mer ubehagelig.

Han er sikkert dyktig på mye, det tviler jeg ikke på, men jeg er virkelig kritisk til leger med så stor mangel på empati. Men det er vel konsekvensen av at man kan komme inn på legestudier basert på gode papirer og resultater.

Oversett

Gir f när det gjelder som mest.
God for enkle konsultasjoner, men hvis tin blir komplisert anbefaler jeg en lege med mer empati.

Beste lege jeg har hatt.

Lytter,løsningsorientert,vennlig,presis,flink å gi tilbakemelding enten pr.telefon eller brev.Jeg håper han blir i kommunen;kommer aldri til å bytte fastlege så lenge han er her.De to problemene ved dette legesenteret er den uhyggelig lange ventetiden på telefonen og den forferdelige ene melodien man er nødt å høre på!! Jeg kaller det psykisk terror. Ventetiden i telefonen er på vertfall 20 minutter og det som nummer 3 og 4 i køen.

overhode ikkje fornøyd!!

Ble ikke hørt da jeg fikk time for mistanke om gravididet..hva som kan bli bedre??Ta den gravide på alvor,still spm,og for all del ikke glem å ta blodprøver og urinprøve(som ikke ble gjort med meg)tommeln ned!ny fastlege er bestilt