Leif Erik Traasdahl

Fredensborgklinikken

Fredensborgveien 118a 8006 Bodø
Leif Erik Traasdahl er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Leif Erik Traasdahl

uinteressert, lite imøtekommende og faglig uoppdatert.

Jeg og min familie har hatt traasdahl i mange år som fastlege og er vell av dem som i liten grad benytter seg av denne muligheten da vi stort sett er frisk og rask. De siste årene har vi derimot hatt litt kontakt med han og er lite imponert. Nå har jeg valgt og bytte lege pga :

1. Det er vanskelig og komme igjennom på tlf.
2. når man har avtalt time tar det ofte både 1-2 timer med venting før man kommer inn.
3. når jeg kommer inn er det så vidt han spør meg om noe, det virker ikke som han er interessert i å lytte til det jeg sier. Han ser ikke på meg og kommer ikke med noen spm. Jeg har fortvilt prøvd å spørre han hva han tenker og hva symtommene kan være. Svaret jeg får er som oftest at han ikke vet hva det kan være, så jeg får ta kontakt om jeg finner det ut på egen hånd. deretter blir jeg sent ut etter tre minutter, uten å være noe klokere eller med noe mer hjelp. Årsaken til at jeg tok kontakt med lege var at jeg får store smerter i bekkenet og i underlivet. Og ved noen av disse periodene har jeg blod i urinen når smertene er mest intens.
min oppfatelse er at han ikke har tid og ikke er engasjert til å prøve å finne ut hva som feiler pasientene sine. jeg har også vært i kontakt med han for ryggsmerter. etter en kollisjon ble jeg plaget med at det plutselig låser seg i ryggen og at jeg da får så vondt at jeg svimer av. Jeg fikk beskjed om at han selv hadde vondere enn meg og at det vil gå over.

SUVEREN lege

Traasdahl er den beste fastlegen jeg har hatt og jeg har dessverre måtte ha ganske mange pga kronisk sykdom. Det som imponerer meg mest er all kunskapen han har. Han er ikke en lege som sitter 70% av timen og trykker på datamaskinen, han triller heller stolen bort fra pcen for å se meg i øynene når vi prater og forklarer grundig så man forstår. En helt suveren lege! Men jeg er enig i at det er vanskelig og få rask time og det er lang venting på telefonen. Man må ofte vente lenge på venterommet før man får komme inn men det er på grunn av at Traasdahl tar seg tid til pasientene i stedet for å gjøre ting raskt og dårlig. Derfor gjør ikke ventingen på kontoret meg så mye, det er verdt å vente for å få komme inn til den mannen!

En lege som tar pasienten på alvor.

Er veldig godt fornøyd og vil beholde han som fastlege. Han gir seg god tid selv om han har for mange pasienter. Det kan være negativt på sikt da dette etterhvert kan gå utover servicen.

Seriøs og kunnskapsrik lege

Har heldigvis hittil ikke hatt altfor stort behov for legehjelp, men de gangene dette har vært aktuelt har Traasdahl vært helt suveren å forholde seg til. Seriøs og kunnskapsrik, en lege som absolutt kan anbefales!

Som jeg har så respekt for! Leif Erik er kjempe dyktig og tar seg altid god tid.