Leif Erik Traasdahl

Fredensborgveien 118a 8006 Bodø
Tlf: 75 54 99 49 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Leif Erik Traasdahl er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Leif Erik Traasdahl

Trygg, kunskapsrik og meget inkluderende!

Kunne sikkert skrevet på hundrevis av positive tilbakemeldinger, men avslutter med å si at jeg endelig etter mange år med dårlig helse, både fysisk og psykisk, har fått en fastlege som faktisk både ser, hører, engasjerer og bryr seg.
Bytter aldri lege igjen! Bare ett ord å si om han:
"fantastisk!"

Meget god lege

Meger god lege. Lytter, tar seg god tid under konsultasjonen. Lett å bestille time. Har på følelsen han kjenner meg godt. God oppfølging.

uinteressert, lite imøtekommende og faglig uoppdatert.

Jeg og min familie har hatt traasdahl i mange år som fastlege og er vell av dem som i liten grad benytter seg av denne muligheten da vi stort sett er frisk og rask. De siste årene har vi derimot hatt litt kontakt med han og er lite imponert. Nå har jeg valgt og bytte lege pga :

1. Det er vanskelig og komme igjennom på tlf.
2. når man har avtalt time tar det ofte både 1-2 timer med venting før man kommer inn.
3. når jeg kommer inn er det så vidt han spør meg om noe, det virker ikke som han er interessert i å lytte til det jeg sier. Han ser ikke på meg og kommer ikke med noen spm. Jeg har fortvilt prøvd å spørre han hva han tenker og hva symtommene kan være. Svaret jeg får er som oftest at han ikke vet hva det kan være, så jeg får ta kontakt om jeg finner det ut på egen hånd. deretter blir jeg sent ut etter tre minutter, uten å være noe klokere eller med noe mer hjelp. Årsaken til at jeg tok kontakt med lege var at jeg får store smerter i bekkenet og i underlivet. Og ved noen av disse periodene har jeg blod i urinen når smertene er mest intens.
min oppfatelse er at han ikke har tid og ikke er engasjert til å prøve å finne ut hva som feiler pasientene sine. jeg har også vært i kontakt med han for ryggsmerter. etter en kollisjon ble jeg plaget med at det plutselig låser seg i ryggen og at jeg da får så vondt at jeg svimer av. Jeg fikk beskjed om at han selv hadde vondere enn meg og at det vil gå over.

SUVEREN lege

Traasdahl er den beste fastlegen jeg har hatt og jeg har dessverre måtte ha ganske mange pga kronisk sykdom. Det som imponerer meg mest er all kunskapen han har. Han er ikke en lege som sitter 70% av timen og trykker på datamaskinen, han triller heller stolen bort fra pcen for å se meg i øynene når vi prater og forklarer grundig så man forstår. En helt suveren lege! Men jeg er enig i at det er vanskelig og få rask time og det er lang venting på telefonen. Man må ofte vente lenge på venterommet før man får komme inn men det er på grunn av at Traasdahl tar seg tid til pasientene i stedet for å gjøre ting raskt og dårlig. Derfor gjør ikke ventingen på kontoret meg så mye, det er verdt å vente for å få komme inn til den mannen!

En lege som tar pasienten på alvor.

Er veldig godt fornøyd og vil beholde han som fastlege. Han gir seg god tid selv om han har for mange pasienter. Det kan være negativt på sikt da dette etterhvert kan gå utover servicen.

Seriøs og kunnskapsrik lege

Har heldigvis hittil ikke hatt altfor stort behov for legehjelp, men de gangene dette har vært aktuelt har Traasdahl vært helt suveren å forholde seg til. Seriøs og kunnskapsrik, en lege som absolutt kan anbefales!

Som jeg har så respekt for! Leif Erik er kjempe dyktig og tar seg altid god tid.

Meget flink lege med mye kunnskap.

Kunnskapsrik og flink lege. Flink og forklare slik at vi uten medisinutdanning forstår. Har hjulpet både meg, min samboer og våre barn mye. Spesielt nå i høst/vinter. Får stortsett alltid time samme dag vi tar kontakt. Personalet skal også ha endel av æren for at vi føler oss så ivaretatt på Fredensborg klinikken.
Kan absolutt anbefales.

Enormt kunnskapsrik og fornuftig lege, er svært fornøyd med han som lege. Det som derimot er en katastrofe, er legekontoret, og spesielt telefonåpningstidene. Men Leif Erik anbefales!

Flink med hypothyreose

Oppdatert. Ser på symptombildet og vet at du kan være stoffskiftesyk selv om TSH og T4 er "normal". Lyttende og behagelig å kommunisere med.

Veldig flink!

Utrolig folkelig lege som tar alle problemer seriøst, enten de er små eller store. Og om man trenger å bli videresendt til et annet fagområde eller lignende skjer dette som regel utrolig fort.

Eneste minuset er ventetiden, men det er vel ikke annet å vente når han er så flink som han er.

Har bare positive ting å si om legen. Det er ofte lang ventetid på kontoret, men når du kommer inn er du 100% i fokus. Han tar seg god tid og lytter til alt du har å si. Dersom han ikke kan hjelpe deg nøler han ikke med å sende deg videre ril eksperter

Dyktig lege.

En lyttende og dyktig lege. Man blir fulgt opp,og det gir trygghet. Meget glad for at jeg og min familie får være på hans pasientliste!

Veldig flink lege

Han tar seg alltid god tid til å lytte og forklarer på en lett forståelig måte hva som skjer eller hva som bør skje videre. Han har god oppfølging. Hele familien går hos han, og vi kunne ikke tenke oss noen annen lege.

En fantastisk flink lege

Var hos ovennevnte lege og han reddet troligvis mitt liv ved sin kunnskap om hjertesykdom... Fikk meg raskt ti spesialist Sandvik som igjen sendte meg til UIN hvor jeg bli operert for akutt angina pectoris samme dag! Takk for tillit og forståelse.

Dyktig lege!

Her blir man tatt på alvor. Han er meget dyktig og forståelsesfull. Eneste minuset er ofte lang ventetid.

Flink, nøye, flink til oppfølging

Han er en utrulig dyktig lege, er han i tvil om noe, blir du sendt videre. Inteligent. empatisk, med rimelig bra oversikt over hva som er i helsevesenet. Hyggelige og effektiv stab.

En dyktig lege

Lytter, bagatelliserer ikke, henvisers videre når det er nødvendig, behandler ikke pasienten som om han /hun er mindre begavet.
Bare ett problem: nesten umulig å komme igjennom på telefonen for å bestille time.

Får karakter A

Jeg er veldig fornøyd med ham!han er faglig oppdatert og bruker tydelig mye tid på å lese forskning!Han lytter og tar meg på alvor,og jeg opplever å aldri måtte vente lenge på time hvis det haster litt!anbefales på det sterkeste!!!

Meget bra

Har en kronisk sykdom som gjør at jeg i perioder må besøke legen ganske ofte. Traasdahl har vært helt super hele veien, og jeg har hatt han som fastlege i omlag ti år.