Leif Erik Traasdahl

Autorisasjon (1989)

Leif Erik Traasdahl er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Leif Erik Traasdahl

Fantastisk god lege

Jeg har vært innom en del leger pga. kronisk sykdom helt siden tenårene. Traasdahl er definitivt den som har ivaretatt meg best. Utrolig kunnskapsrik, tar meg på alvor, henviser videre og generelt veldig god kunnskap på ME og lavt stoffskifte. En diamant-lege av den sjeldne typen som jeg kommer til å sørge over den dagen han pensjonerer seg. Ser andre skriver at man må vente så lenge på å komme inn, men det har jeg enda til gode å oppleve. Omså, så er det verdt ventingen på en lege som tar seg tid til deg og ikke bare vil ha deg ut fortest mulig.

Legekontoret er helt fantastisk det også, hvis man ser bort ifra telefontidene, men det er enkelt å bestille time via Helsenorge.no. De som jobber der er utrolig dyktige og er så langt det eneste legekontoret som klarer å ta blodprøver på meg ved første forsøk. Tidligere er jeg blitt stukket gul og blå før så å bli sendt på sykehuset for blodprøvetaking. Hyggelige er dem også:-)

Beste legen og legekontoret i Bodø!

Anbefales!

Leif Erik fremtrer som faglig sterk, støttende, lyttende og effektiv. Igjennom corona-tider så viser det seg også at e-konsultasjon, hjep via helsenorge-appen fungerer utmerket. Anbefaler Leif Erik på det sterkeste!

Pålitelig, trofast og lyttende

Utrolig rask til å henvende meg til spesialist og eller røntgen.
Han prøver aldri å være noe han ikke er, bedre enn osv.
Bytter aldri!

Trygg

En dyktig og hjelpsom lege du kan stole på. Er ikke hissig med å skrive ut tabletter for alt. Meget fornøyd med han.

Meget god fastlege

Har hatt han som fastlege i over 20 år. meget profesjonell, kunnskapsrik samt løsnings orientert.
Flink og trygg i samtale med de rette spørsmål, som skal være i slike pasientsamtaler.
En god fastlege som man har vært heldig med å ha så lenge.