Dirk Ronald Van Den Berg

Sjøgata Medical

2008

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sjøgata Medical
Sjøgata 1B 8656 Mosjøen
Dirk Ronald Van Den Berg er en av 13 fastleger i Vefsn

Siste vurderinger av Dirk Ronald Van Den Berg

Faglig flink og hyggelig lege

Jeg og min familie er veldig fornøyd med hvordan vi blir tatt imot og behandlet. Kommuniksjonen går som en lek og vi får alltid hjelp, evt henvisning videre om det er behov for det.

Kaffeslaberas

Jeg var bekymret og skulle til legevakten som ung førstegangsgravid.. Det vsr en tlf-samtale han måtte ta, og der satt han å snakket i sikkert en halvtime om når de neste gang skulle møtes å ta en kaffe.. Etter masse om og men ble jeg sendt til Sandnessjøen og fikk noen serriøse leger der, men det var visst så enkelt som å dra i nabolokalet i Mosjøen (fikk jeg beskjed om når jeg senere var på kontroll) nå etter noen uker har jeg mottatt en regning fra han, som jeg ikke skulle ha (da gravide er fritatt for legeregninger, når det har med graviditeten å gjøre) han var ikke omsorgsfull og vi forsto ikke hverandre når vi snakket sammen..

Ikke empati

Kan være en god lege,men eier ikke empati og
medmennesklighet.Virket kverulerende og hadde :"kom ikke her,jeg vet best innstilling"..Jeg var langt nede fra før,og det hjalp ikke på at han var spydig og lite forståelsesfull..Jeg ble veldig lei meg og deprimert. Jeg byttet fastlege!

Meget hjelpsom og dyktig

En meget sympatisk og handlekraftig lege. Veldig flink til å lytte og pålitelig. En av få leger som faktisk ikke er redd for å ta tak selv om dette innebærer å si fra til sykehus hvis det trengs, dette er sjelden siden mange leger er redd for å gjøre seg upopulær.

Rett og slett en effektiv og handlekraftig lege.

Den beste legen

Hjelpsom, og tar meg på alvor. Lytter og sender videre når det er noe han ikke helt finner ut av. Lett å forstå.

Ikke bra lege

Tok meg ikke på alvor. Han roter bort papirer og glemmer å skrive henvisninger. Da jeg kom til ny lege fant vi ut av ting som han mente bare var tull. Han er ikke omsorgsfull og er vanskelig å forstå. Anbefales ikke!

Huff :-(

Føler nesten jeg går for sjeldent til lege.
Vanskelig å føle seg forstått av han, å å føle seg tatt på alvor. To hendvisninger på to år er ikke blitt skrevet å sendt. Heldigvis var det kke alvorlig sykdom, men?
Har byttet fastlege på to barn, etter en hendelse. Venter på anledning til å skifte fastlege selv.

En veldig dyktig lege!

Dr. Van Den Berg er en svært imøtekommende og dyktig lege. Han tar seg tid til alt fra "bagateller" til større ting, og jeg har alltid oppfattet at han har hørt etter hva vi som pasienter har å si. Vi har han som familielege, og han ivaretar oss alle på en veldig god måte, voksne som barn. Det går raskt å få time, særlig til barna, og personalet ved legekontoret er alltid imøtekommende og hyggelige.

En lyttende og flink lege

Jeg fikk Ronald som fastlege for et par år siden, har vært svært fornøyd med han. Han gir seg god tid til deg som er pasient hos han. Han undersøker nøye om det er ting man lurer på som han kanskje ikke vet. Jeg føler meg trygg som pasient at han er grundig for å finne ut av "problemene".
Det eneste som er et minus er at det tar lang tid før du får komme inn på kontoret. Du må regne med å vente minst en halvtime etter du hadde time.

Tjaaaaa

Virker faglig dyktig og kan nok sitt yrke men fremstår for meg ikke som den "lyttende" typen man kanskje kan ønske seg i de situasjoner der det trengs.
Fremstår som litt for rask og travel i enkelte situasjoner og virker som å ønske at alle besøk er hurtig overstått. Bra i enkelte situasjoner der en enkel vurdering er det som ønskes/forventes men ikke i situasjoner der bildet er mer komplekst og man ønsker en tillitsvekkende samtale