Dirk Ronald Van Den Berg

Autorisasjon (2008)

Dirk Ronald Van Den Berg er en av 13 fastleger i Vefsn

Siste vurderinger av Dirk Ronald Van Den Berg

Meget hjelpsom og dyktig

En meget sympatisk og handlekraftig lege. Veldig flink til å lytte og pålitelig. En av få leger som faktisk ikke er redd for å ta tak selv om dette innebærer å si fra til sykehus hvis det trengs, dette er sjelden siden mange leger er redd for å gjøre seg upopulær.

Rett og slett en effektiv og handlekraftig lege.

Den beste legen

Hjelpsom, og tar meg på alvor. Lytter og sender videre når det er noe han ikke helt finner ut av. Lett å forstå.

Ikke bra lege

Tok meg ikke på alvor. Han roter bort papirer og glemmer å skrive henvisninger. Da jeg kom til ny lege fant vi ut av ting som han mente bare var tull. Han er ikke omsorgsfull og er vanskelig å forstå. Anbefales ikke!

Huff :-(

Føler nesten jeg går for sjeldent til lege.
Vanskelig å føle seg forstått av han, å å føle seg tatt på alvor. To hendvisninger på to år er ikke blitt skrevet å sendt. Heldigvis var det kke alvorlig sykdom, men?
Har byttet fastlege på to barn, etter en hendelse. Venter på anledning til å skifte fastlege selv.

En veldig dyktig lege!

Dr. Van Den Berg er en svært imøtekommende og dyktig lege. Han tar seg tid til alt fra "bagateller" til større ting, og jeg har alltid oppfattet at han har hørt etter hva vi som pasienter har å si. Vi har han som familielege, og han ivaretar oss alle på en veldig god måte, voksne som barn. Det går raskt å få time, særlig til barna, og personalet ved legekontoret er alltid imøtekommende og hyggelige.