Kine Raae Østvik

Autorisasjon (2008)

Torvet Legesenter Telefonnummer76 95 01 0076 95 01 ...
Dronningensgate 45 8514 Narvik
Kine Raae Østvik er en av 26 fastleger i Narvik

Siste vurderinger av Kine Raae Østvik

Beste legen

Veldig dyktig, hyggelig og empatisk lege. Hun inngir tillit og blir alltid tatt på alvor av henne. Uten tvil den beste legen jeg har hatt.

Akkurat det du trenger…

Overskriften taler. Ryddig, effektiv og i tillegg observant og empatisk. Inngir tillit.
Oppleves faglig sterk og ser deg som et hele, det mennesket du er..

Kjempedyktig lege!

Meget kunnskapsrik og reflektert lege m/spesialisering. Ser pasienten og spør de gode spørsmålene for å vurdere optimal behandling. Ventetid er stort sett ikke noe problem, og det har alltid løst seg fint for mitt vedkommende.

Neitakk

Ble sendt ditt akutt fordi jeg ikke hadde fastlege i byen ennå. Da jeg kom inn til henne følte jeg ikke at hun fulgte med på hva jeg sa. Etter å ha undersøkt meg, ringte hun direkte til akuttmottaket for å informere om at jeg var på vei dit. UTEN Å HA INFORMERT MEG OM DET. Da jeg spurte om hva som skulle skje, fikk jeg et noe avslappet "Åja, jeg tror kanskje du har akutt apendicitt" - noe jeg ikke visste hva var, men senere fant ut at var blindtarmbetennelse. Synes det er uprofesjonelt å ikke fortelle pasienten hva som foregår før man omtrent blir kasta ut døra. Dessuten fikk jeg beskjed om å dra i full fart uten å tenke på betaling, men 3 måneder senere fikk jeg en faktura på nærmere 900 kr. Anbefales ikke.

Veldig fornøyd

Blir alltid tatt på alvor. Har jeg noe jeg vil snakke med legen om er hun alltid tilgjengelig. Skulle hun ikke være tilgjengelig, er det alltid en annen lege jeg for time hos. Hun har forståelse for pasienten og stiller alltid. Hun er også faglig dyktig.