Ingvild Eliassen

Autorisasjon (2008)

Ingvild Eliassen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ingvild Eliassen

Den legen jeg har hatt.

Her er den beste legen jeg noen gang har vært hos. Hun har tid og lytte og snakke med deg. Det er synd at hun er i permisjon fra legekontoret.Og vikaren er helt topp hun og veldig dyktig hun og. Så hun fortjener en plass på lista.Dette må være byens mest effektive kontor

Lege slik en lege skal være

Min tidligere fastlege sluttet på Utsikten, og jeg fikk da Ingvild Eliassen som min nye fastlege. Har hatt henne i to år nå, og har kun positive erfaringer de gangene jeg har vært hos henne.
Hun er faglig dyktig, man blir tatt på alvor, samtidig er hun et medmenneske, lyttende, veiledene, og ikke minst - virkelig tilstede. Hun sitter ikke å skriver på datamaskin og ser på den istedenfor pasienten, - hun hører på deg som pasient, lytter og snakker til deg, ikke over deg - eller gjennom en datamaskin. Den korte tiden man har hos henne, vier hun til deg som pasient - ikke alt annet. En god egenskap som skulle vært tilstede hos mange flere leger enn henne.

Veldig imøtekommende og dyktig lege!

Er veldig fornøyd med min fastlege, hun er støttende, tar meg som pasient på alvor og man får heller undersøkt ting en gang for mye enn engang for lite. Gleder meg slik til hun er tilbake selv om vikaren er hyggelig og grei!

omsorg og kunnskap...

Hun er alt en lege alltid var ment å være!
Hun lytter, stiller spørsmål, oppmuntrer, veileder og gir tilbakemelding.
Hun er svært kunnskapsrik men ikke redd for å oppsøke ny og mer kunnskap, mao sørger hun for at du får best mulig svar og behandling...og det med ro og et smil.
Jeg har aldri hatt bedre lege, og HÅPER jeg aldri må bytte!

Fantastisk lege!

Dette er en lege som lytter til pasienten og viser forståelse. Hun gir mye av seg selv og jeg kan virkelig anbefale henne. Håper jeg ikke blir syk i nærmeste fremtid, da jeg ser av nettsiden til Utsikten at hun skal ha sykehuspraksis til 2013 ;)