Ingvild Eliassen

Autorisasjon (2008)

Ingvild Eliassen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ingvild Eliassen

Dyktig

Ingvild er dyktig og trygg, synes vikaren hennes går i akkurat samme spor. Utsikten legesenter er generelt knallgode, man blir ivaretatt på en god og trygg måte uten å måtte stå for mye i kø :)

Dyktig lege

Hun tar seg tid til deg og man føler man virkelig blir hørt.

Grundig, Omsorgsfull, Empatisk!

Når Ingvild overtok etter min forrige fastlege hadde jeg høye forventninger. Som kronisk og alvorlig syk gjennom mange år er jeg avhengig av Legen og at disse forstår meg og min situasjon.
Hun sto med glans!!
Enkel å få kontakt med, raske svar med evt. time, kreativ hjelp i "krigen" mot NAV etc.
Hun tar seg tid til hvert enkelt menneske med den største omsorg, forståelse og empati. Alltid rolig og reflektert med evnen til å lytte OG forstå hva jeg sier. En av hennes beste egenskaper er ydmykhet om egen kunnskap. Hun "lager" ikke bare et svar hvis hun ikke vet. Hun undersøker og kommer tilbake med riktig svar.
Om hun noen gang er stresset av tidsklemma viser hun det aldri og det er en selvfølge at man skal få den tiden man trenger.
Dessverre førte livet mitt meg sørover. Forsåvidt fornøyd med min nye lege nå, men Ingvild er og blir Fastlegen "min" med stor F. Skulle ønske jeg kunne tatt henne med på flyttelasset. ;) Lykke til med Spesialiseringen!

I ryggen har hun et apparat som siste par-tre årene er blitt særdeles effektive, høflige og serviceorienterte. Kudos til Utsikten Legesenter i sin helhet, Tromsøs beste Legesenter!

Veldig, veldig flink og empatisk lege

Det er det hun er. Da jeg hadde min første time hos henne, hadde hun på forhånd lest journalen min, det har jeg aldri opplevd verken før eller siden. Nå er hun i permisjon for å fullføre spesialistutdannelsen i allmenmedisin, så på vårparten får vi nok en enda bedre lege tilbake.
Jeg vet ikke hvordan hun klarer det, men jeg har aldri måtte vente for å få komme inn til henne, hun holder tidsskjemaet sitt utover dagen, uten at jeg føler det går på bekostningen av tida hun bruker på hver enkelt pasient. Legen i nabokontoret er som regel forsinket med både 10-20-30 minutter.

Den beste fastlegen jeg kunne fått.

Har alltid tid. Tar meg på alvor. Hjelper meg. Stiller opp.