Erlend Yngve Fagerjord

Kroken Legekontor AS Mann, 36 år

Autorisert2008
Ledige plasser 199 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kroken Legekontor AS

B A Løvolds veg 12 9022 Krokelvdalen
Erlend Yngve Fagerjord er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Erlend Yngve Fagerjord

Helt fantastisk fastlege 😊

En supergod opplevelse, jeg er meget godt fornøyd etter å ha byttet til Erlend som fastlege. Han er lydhør, grundig og svært positiv. Henviste øyeblikkelig til spesialist. Han anbefales på det varmeste.

Ville dessverre ikke anbefalt han til noen andre enn

..en som drar til fastlegen 1 gang i året for å få sykemelding grunnet influensa. Da passer denne legen deg perfekt. Hvis du trenger svar på spm ang mindre generelle sykdommer, gjør du bedre jobb selv ved å Google dette og hvis du ønsker å føle deg forstått må du nok velge en annen lege. Ellers er han helt ok profesjonell.

Her får du resept

Har ikk hatt han som fastlege, men vært på akuttimer når min fastlege ikke har vært tilgjengelig. Her får jeg alltid resept på smertestillende og antibiotika eller andre medisiner. Får aldri noe råd eller hendvendelser til andre leger/spesialister, men medisiner og beskjed å komme tilbake hvis jeg ikke føler meg bedre.

Manglende forståelse og uvennlig holdning

Han hadde ikke tatt seg bryet med å kikke på prøvesvarene mine før jeg kom, visste ikke hvordan han skulle tolke dem, og utviste ingen forståelse for mitt ønske om utredning for barnløshet. Han ga uttrykk for at jeg "burde prioritert annerledes" når jeg var tidlig i 20-årene.

Han ga et generelt uvennlig og lite imøtekommende inntrykk.

Jeg skal aldri mer til denne legen og skiftet fastlege 30 minutter etter at jeg hadde forlatt legetimen!

Verdens beste!

Har aldri hatt en bedre lege enn Erlend!
Han lytte, henvise dæ dit du vil bli henvist og da e du gjerne først i køen.
Sjekke dæ for det du vil bli sjekka for og e generelt bare veldig trivelig og forståelsesfull. Hadde med mæ kjæresten inn en gang og han spurte om det va noe han trengte hjelp med, selvom han ikke e pasient med Kroken Legekontor. Det va et kjempepluss! Vet ikke ka æ skulle gjort om han slutta. Håpe han blir min fastlege for alltid :-)