Erlend Yngve Fagerjord

Fjerdingby Legesenter

2008

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Fjerdingby Legesenter Telefonnummer64 80 29 1064 80 29 ...
Rådhuset Rælingen 2025 Fjerdingby
Erlend Yngve Fagerjord er en av 13 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Erlend Yngve Fagerjord

Flink, lyttende og efektiv

Har hatt han ssom lege i snart 2 år og er veldig fornøyd, har han både til med og sønnen min.
Han henviser når det må hensvises, lytter når det må lyttes og forklarer når det må forklares.
En lege som virker som liker sitt yrke!

Sympatisk, pålitelig, effektiv og hyggelig!

En hyggelig lege. Hører godt og ser deg, viser forståelse og empati. Svarer rask på henvendelser og er effektiv, uten å haste seg. Jeg er superfornøyd, anbefales!

den beste av de beste

Den aller beste - ringer hvis du ber om det
Har fullstendig tillitt til han - kan fortelle alt som plager med, god lytter, aktiv lytter , humor også.
Han er vel DEN på kontoret som yter service og tilstreber å gjøre sitt beste

Humor, godhet, grundig, tar deg på alvor! Nøye å følge med prøvesvar og alltid behjelpelig .

Pga en litt alvorligere diagnose har jeg vært hos han ofte- jeg blir å savne han hvis han slutter! Hvem skal passe på crpen da :)

Helt fantastisk fastlege 😊

En supergod opplevelse, jeg er meget godt fornøyd etter å ha byttet til Erlend som fastlege. Han er lydhør, grundig og svært positiv. Henviste øyeblikkelig til spesialist. Han anbefales på det varmeste.

Ville dessverre ikke anbefalt han til noen andre enn

..en som drar til fastlegen 1 gang i året for å få sykemelding grunnet influensa. Da passer denne legen deg perfekt. Hvis du trenger svar på spm ang mindre generelle sykdommer, gjør du bedre jobb selv ved å Google dette og hvis du ønsker å føle deg forstått må du nok velge en annen lege. Ellers er han helt ok profesjonell.