Erlend Yngve Fagerjord

B A Løvolds veg 12 9022 Krokelvdalen
Erlend Yngve Fagerjord er en av 66 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Erlend Yngve Fagerjord

den beste av de beste

Den aller beste - ringer hvis du ber om det
Har fullstendig tillitt til han - kan fortelle alt som plager med, god lytter, aktiv lytter , humor også.
Han er vel DEN på kontoret som yter service og tilstreber å gjøre sitt beste

Humor, godhet, grundig, tar deg på alvor! Nøye å følge med prøvesvar og alltid behjelpelig .

Pga en litt alvorligere diagnose har jeg vært hos han ofte- jeg blir å savne han hvis han slutter! Hvem skal passe på crpen da :)

Helt fantastisk fastlege 😊

En supergod opplevelse, jeg er meget godt fornøyd etter å ha byttet til Erlend som fastlege. Han er lydhør, grundig og svært positiv. Henviste øyeblikkelig til spesialist. Han anbefales på det varmeste.

Ville dessverre ikke anbefalt han til noen andre enn

..en som drar til fastlegen 1 gang i året for å få sykemelding grunnet influensa. Da passer denne legen deg perfekt. Hvis du trenger svar på spm ang mindre generelle sykdommer, gjør du bedre jobb selv ved å Google dette og hvis du ønsker å føle deg forstått må du nok velge en annen lege. Ellers er han helt ok profesjonell.

Her får du resept

Har ikk hatt han som fastlege, men vært på akuttimer når min fastlege ikke har vært tilgjengelig. Her får jeg alltid resept på smertestillende og antibiotika eller andre medisiner. Får aldri noe råd eller hendvendelser til andre leger/spesialister, men medisiner og beskjed å komme tilbake hvis jeg ikke føler meg bedre.

Manglende forståelse og uvennlig holdning

Han hadde ikke tatt seg bryet med å kikke på prøvesvarene mine før jeg kom, visste ikke hvordan han skulle tolke dem, og utviste ingen forståelse for mitt ønske om utredning for barnløshet. Han ga uttrykk for at jeg "burde prioritert annerledes" når jeg var tidlig i 20-årene.

Han ga et generelt uvennlig og lite imøtekommende inntrykk.

Jeg skal aldri mer til denne legen og skiftet fastlege 30 minutter etter at jeg hadde forlatt legetimen!