Erlend Yngve Fagerjord

Tlf: 77 60 48 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Erlend Yngve Fagerjord er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Erlend Yngve Fagerjord

den beste av de beste

Den aller beste - ringer hvis du ber om det
Har fullstendig tillitt til han - kan fortelle alt som plager med, god lytter, aktiv lytter , humor også.
Han er vel DEN på kontoret som yter service og tilstreber å gjøre sitt beste

Humor, godhet, grundig, tar deg på alvor! Nøye å følge med prøvesvar og alltid behjelpelig .

Pga en litt alvorligere diagnose har jeg vært hos han ofte- jeg blir å savne han hvis han slutter! Hvem skal passe på crpen da :)

Helt fantastisk fastlege 😊

En supergod opplevelse, jeg er meget godt fornøyd etter å ha byttet til Erlend som fastlege. Han er lydhør, grundig og svært positiv. Henviste øyeblikkelig til spesialist. Han anbefales på det varmeste.

Ville dessverre ikke anbefalt han til noen andre enn

..en som drar til fastlegen 1 gang i året for å få sykemelding grunnet influensa. Da passer denne legen deg perfekt. Hvis du trenger svar på spm ang mindre generelle sykdommer, gjør du bedre jobb selv ved å Google dette og hvis du ønsker å føle deg forstått må du nok velge en annen lege. Ellers er han helt ok profesjonell.

Her får du resept

Har ikk hatt han som fastlege, men vært på akuttimer når min fastlege ikke har vært tilgjengelig. Her får jeg alltid resept på smertestillende og antibiotika eller andre medisiner. Får aldri noe råd eller hendvendelser til andre leger/spesialister, men medisiner og beskjed å komme tilbake hvis jeg ikke føler meg bedre.

Manglende forståelse og uvennlig holdning

Han hadde ikke tatt seg bryet med å kikke på prøvesvarene mine før jeg kom, visste ikke hvordan han skulle tolke dem, og utviste ingen forståelse for mitt ønske om utredning for barnløshet. Han ga uttrykk for at jeg "burde prioritert annerledes" når jeg var tidlig i 20-årene.

Han ga et generelt uvennlig og lite imøtekommende inntrykk.

Jeg skal aldri mer til denne legen og skiftet fastlege 30 minutter etter at jeg hadde forlatt legetimen!

Verdens beste!

Har aldri hatt en bedre lege enn Erlend!
Han lytte, henvise dæ dit du vil bli henvist og da e du gjerne først i køen.
Sjekke dæ for det du vil bli sjekka for og e generelt bare veldig trivelig og forståelsesfull. Hadde med mæ kjæresten inn en gang og han spurte om det va noe han trengte hjelp med, selvom han ikke e pasient med Kroken Legekontor. Det va et kjempepluss! Vet ikke ka æ skulle gjort om han slutta. Håpe han blir min fastlege for alltid :-)

Vil aldri til han igjen!

Skulle på en vanlig helsekontroll, men har aldri følt meg så syk eller vært så lei meg som da jeg gikk ut fra det legekontoret.

Han lyttet ikke, avbrøt meg gjentatte ganger, total mangel på sosiale antenner som gikk utover kommunikasjonen. Jeg følte meg ikke trodd om min helsetilstand, og han fortalte meg flere ganger at jeg tross alt var en syk person (???). Han sa mye sårende og han sa en god del ting som ikke høver seg!

Jeg møtte han med et positivt sinn da det var min første time hos han, men etter at vi kom på legekontoret sank han flere hakk i mine øyne. Kjemien oss i mellom var ikke eksisterende og jeg ville bare rømme fra kontoret.

Mye forbedringspotensiale her med tanke på empati, forståelse, lære seg å lytte og faktisk tro på pasienten når h*n sier at man føler seg frisk.

Anbefales ikke!

Jeg oppfatter denne legen som usikker, tafatt og uinteressert. Har ingen formening om behandling, kommunikasjon, eller å ta avgjøresler. Virker som det eneste han mestrer er å skrive ut sykmeldinger, da er det pasienten som må bestemme sykmeldingsgrad og periode...

Vil absolutt ikke anbefale denne legen til noen, glad jeg ikke var syk med gravid da jeg måtte gå til han!

erlend er en utrulig forståelsesfull person

Har hadt erlend som lege i over 2 år og han er bare så ok og prate med, hjelpsom og sympatisk, et behagelig vesen rett og slett😃

Ikke velg denne legen!

Fikk dessverre tildelt denne legen etter at han hadde kjøpt løyven ved Kroken legesenter. Fagerjord er ikke sosialt anlagt og det merkes tydelig at han er urutinert i faget. Virker usikker. Anbefales ikke.

En av de beste

Erlend lytter på pasientenes egen sykdomsopplevelse og også på Deres forslag til løsninger men, det er han som alltid tar en avgjørelse som jeg føler og ser at han vurderer nøye. Sjekker ofte opp på nett om det er noe han selv er usikker på, henviser riktig og ikke minst så husker han på alle sine pasienter slik at man slipper å forklare på nytt hver gang.
Et funn.

Forbannet.

Jeg var fornøyd med Erlend, kommunikasjonen var veldig simpel og med tanke på at han har utskrevet medisiner til meg så er han jo klar over at jeg ikke har hatt det helt greit. Jeg sa jeg ønsket å gå i samtale til psykolog, ventet på innkallelse til time og gledet meg til å få snakket ut. Men istedet, etter en god stund får jeg i posten et papir hvor det står at det er bedt om vurdering av medikamentell behandling og hvordan legemiddel som er anbefalt. Jeg har tydelig sagt at jeg ikke vil gå på medisiner og trenger hjelp. Men etter å ha lest over dette, skjønner jeg at den forrige legetimen jeg betalte for var bortkastet. Og jeg er så skuffet. For jeg trenger hjelp og har trengt det ganske lenge. Dette var mitt første forsøk på å ta tak i det selv.

Meningsløst med legebesøk

Opplever at han har lite erfaring og ofte ikke aner hva han skal foreslå. Føler meg ikke tatt på alvor når jeg etter flere år uten legebesøk endelig trengte hjelp. Han virker tafatt og vil at pasienten selv skal bestemme både hva som skal utredes, behandling og om det skal være sykemelding og hvor lenge osv. Har snakket med flere som har akkurat samme oppfatningen og som har byttet lege.

Veldig god lege

Han er en veldig god lege, han hører på hva du sier og hjelper mye.
Han er tålmodig og hyggelig

Superfornøyd

En lege man kan stole på, en som tar deg på alvor, og som henviser deg videre til andre spesialister dersom han selv ikke har svar på noe. Min oppfatning er at han følger opp sine pasienter, og gjør alt til pasientens beste.

Han setter seg godt inn i journalen og vet alltid hvem han roper inn som neste pasient.

Ikke alltid like enkelt å få tak i, dessverre. Tenker da på telefontid, men har hendt at han da har ringt tilbake på slutten av dagen, etter siste pasient. Veldig bra!

Han er ofte litt forsinket, men ikke mye. Dette fordi han faktisk tar seg tid til pasientene og bryr seg om pasientene sine!

Førsteinntrykket da han begynte der var ikke det beste, men er ikke alle som kommer til en ny arbeidsplass litt nærvøse og usikker? -Vurderte nesten å skifte lege etter første time, men jeg ga han en sjanse til siden det var hans første dager på jobb. -Angrer ikke ett sekund på at jeg beholdt Erlend som lege!

Erlend er en flott lege.

Annbefaler denne legen. han tar pasienten på alvor. er hyggelig og imøtekommende. er klart den beste legen jeg vet om.

Dyktig lege

Min fastlege Erlend Fagerjord er en dyktig lege som gjør alle undersøkelser som trengs for å være sikker,han henviser videre om han er usikker på sine egne undersøkelser og han lytter og forklarer ting på en god måte. Han skriver også ut informasjon fra internett om problemet/sykdommen din.så her får du god hjelp og forståelse.
Han følger også opp med etter undersøkelse om han har henvist deg til spesialist...
Her trenger du ikke å mase om å få tatt en enkel CRP på barn eller voksne, han tar en prøve for sikkerhetsskyld.
Anbefales!

Jeg er storfornøyd!

Etter å ha vært så lite fornøyd med de forrige legene jeg har hatt, siden de bytter hele tiden på Sentrum Legekontor, er jeg veldig glad for å møte noen som er så innsiktsfull og ordentlig av seg.

Neppe den beste legen jeg har vært hos.

Oppfattet han som en useriøs lege som vitset med et ømtålig tema for meg personlig. Jeg følte meg ikke tatt seriøst og var opprørt inni meg etter jeg hadde vært der.

Jeg kommer til å be om en annen lege enn Erlend ved fremtidige henvendelser til Kroken Legesenter.

Flink

Lytter, sjekker og kommer ikke med forhastede konklusjoner. Fikk svar på prøver innen en uke med skriv om forebyggende tiltak. 10/10 hos meg