Erlend Yngve Fagerjord

Autorisasjon (2008)

Fjerdingby Legesenter Telefonnummer64 80 29 1064 80 29 ...
Øvre Rælingsvei 203 2025 Fjerdingby
Erlend Yngve Fagerjord er en av 15 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Erlend Yngve Fagerjord

Styr unna!

Denne legen får deg til å føle deg som verdens mest anonyme person. Han møter deg på en veldig upersonlig måte. Tilgjengeligheten er upåklagelig men dette hjelper lite når han alltid er kort og usympatisk, selv når han har hele journalen foran seg.

Ikke overbevist

Flere ganger tatt kontakt uten å kunne få kompetente svar. Inntrykk av at han baserer seg mye på å henvise videre. Fulgt lite opp selv.

Helt forferdelig legekontor

Legen selv er grei, kan virke litt useriøs når han sitter i gynger i stolen og svarer kort, men ellers er ganske så snill. De resepsjonsdamene derimot er helt forferdelig frekke. Jeg vet ikke om det kan ha noe med sommerferie og helt ubrukelige sommervikarer å gjøre men etter nylig hendelse kommer jeg ihvertfall aldri tilbake, for folk som skal jobbe med å hjelpe andre skal ha litt omsorg i kroppen og ikke minst burde de klare å lytte til pasienter.

Tar seg tid og imøtekommer dine behov

Er veldig fornøyd med Erlend. Som ung voksen med flere diffuse plager opplever jeg å bli tatt på alvor og henvist dit jeg skal. Det er slik det skal være de få gangene man oppsøker legekontoret.

Proff.

Det beste som har Skjedd med meg i livet mitt.Siden jeg er i Norge.helt profesjonell og selvsikker beslutningene sine.