Erlend Yngve Fagerjord

Autorisasjon (2008)

Fjerdingby Legesenter Telefonnummer64 80 29 1064 80 29 ...
Øvre Rælingsvei 203 2025 Fjerdingby
Erlend Yngve Fagerjord er en av 15 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Erlend Yngve Fagerjord

Vil aldri til han igjen!

Skulle på en vanlig helsekontroll, men har aldri følt meg så syk eller vært så lei meg som da jeg gikk ut fra det legekontoret.

Han lyttet ikke, avbrøt meg gjentatte ganger, total mangel på sosiale antenner som gikk utover kommunikasjonen. Jeg følte meg ikke trodd om min helsetilstand, og han fortalte meg flere ganger at jeg tross alt var en syk person (???). Han sa mye sårende og han sa en god del ting som ikke høver seg!

Jeg møtte han med et positivt sinn da det var min første time hos han, men etter at vi kom på legekontoret sank han flere hakk i mine øyne. Kjemien oss i mellom var ikke eksisterende og jeg ville bare rømme fra kontoret.

Mye forbedringspotensiale her med tanke på empati, forståelse, lære seg å lytte og faktisk tro på pasienten når h*n sier at man føler seg frisk.

Anbefales ikke!

Jeg oppfatter denne legen som usikker, tafatt og uinteressert. Har ingen formening om behandling, kommunikasjon, eller å ta avgjøresler. Virker som det eneste han mestrer er å skrive ut sykmeldinger, da er det pasienten som må bestemme sykmeldingsgrad og periode...

Vil absolutt ikke anbefale denne legen til noen, glad jeg ikke var syk med gravid da jeg måtte gå til han!

erlend er en utrulig forståelsesfull person

Har hadt erlend som lege i over 2 år og han er bare så ok og prate med, hjelpsom og sympatisk, et behagelig vesen rett og slett😃

Ikke velg denne legen!

Fikk dessverre tildelt denne legen etter at han hadde kjøpt løyven ved Kroken legesenter. Fagerjord er ikke sosialt anlagt og det merkes tydelig at han er urutinert i faget. Virker usikker. Anbefales ikke.

En av de beste

Erlend lytter på pasientenes egen sykdomsopplevelse og også på Deres forslag til løsninger men, det er han som alltid tar en avgjørelse som jeg føler og ser at han vurderer nøye. Sjekker ofte opp på nett om det er noe han selv er usikker på, henviser riktig og ikke minst så husker han på alle sine pasienter slik at man slipper å forklare på nytt hver gang.
Et funn.