Lise Birthe Pilegaard Figenschou

Sørbyen legesenter

1999

Sørbyen legesenter Telefonnummer77 66 11 5077 66 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mellomveien 50 9007 Tromsø
Lise Birthe Pilegaard Figenschou er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Lise Birthe Pilegaard Figenschou

Empatisk og varm lege

Lise er helt fantastisk! Hun er lyttende og tålmodig, lett å snakke med og tar seg god tid. Til og med "flaue" ting blir lett å ta opp, hun tar alt på alvor og ingenting blir kleint hos henne. Jeg føler meg godt ivaretatt og i beste hender. Hun er ærlig hvis det er noe hun ikke har tilstrekkelig kunnskap om, og rådfører seg med andre/henviser videre ved behov. Anbefaler henne på det varmeste!

Trygg og engasjert lege

Etter en situasjon hvor min sønn har vært meget skeptisk til helsevesenet har Lise figenschou bidrad til å gi han igjen trygghet Og forutsigbarhet.
Hun klarer å trygge han, tar han alltid på alvor å gjør sitt beste for at han skal få adekvat hjelp
Hun er ærlig når det er ting som ikke fungerer tilfredsstillende,
Er alltid oppdatert på hva som skjer ellers i helsevesenet med han
Stiller på samarbeidsmøter når det er nødvendig.
I mine øyene er han utrolig heldig som har Lise som fastlege!!

Verdens beste fastlege!

Jeg har ikke ord på hvor fornøyd jeg er med Lise Figenschou! Bedre lege har jeg aldri vært til, ser løsninger og er lett å snakke med. Bruker god tid, gjør det hun skal og følger opp på en glimrende måte. Rett og slett en "drømmelege" Jeg har ingenting negativt å si om denne legen. Pasientene til Figenschou er heldige!

Veldig fornøyd

Figenschou er veldig flink, tar seg god tid og er blid og hyggelig. Hun gjør alltid sitt ytterste for å hjelpe, enten ved det hun kan gjøre selv, eller ved å henvise videre til spesialist. Jeg har stor tillit til henne og er veldig fornøyd med valget av henne som fastlege.

Fantastisk fastlege!

Dette er virkelige en flott lege, tar tak i problemene og finner løsninger. Hun er ingen bedreviter og lytter mye til pasienten. Ellers er hun hyggelig og blid!