Lise Birthe Pilegaard Figenschou

Autorisasjon (1999)

Lise Birthe Pilegaard Figenschou er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Lise Birthe Pilegaard Figenschou

Tar pasienten på alvor

Jeg har hatt en stigmatisert sykdom i mange år, men hos Lise har jeg følt meg hørt og respektert. En flott lege❤️[Navn fjernet av moderator]

Fantastisk lege!

Lise er en helt fantastisk fastlege. Hun tar seg god tid, lytter og hjelper deg på beste måte. Det føles veldig trygt å gå til henne, og hun behandler deg med medmenneskelighet og respekt. Ingen problemer er verken for små eller for store. Føler meg veldig heldig som kan gå til henne, og håper jeg aldri må bytte. Anbefaler på det varmeste!

Empatisk og varm lege

Lise er helt fantastisk! Hun er lyttende og tålmodig, lett å snakke med og tar seg god tid. Til og med "flaue" ting blir lett å ta opp, hun tar alt på alvor og ingenting blir kleint hos henne. Jeg føler meg godt ivaretatt og i beste hender. Hun er ærlig hvis det er noe hun ikke har tilstrekkelig kunnskap om, og rådfører seg med andre/henviser videre ved behov. Anbefaler henne på det varmeste!

Trygg og engasjert lege

Etter en situasjon hvor min sønn har vært meget skeptisk til helsevesenet har Lise figenschou bidrad til å gi han igjen trygghet Og forutsigbarhet.
Hun klarer å trygge han, tar han alltid på alvor å gjør sitt beste for at han skal få adekvat hjelp
Hun er ærlig når det er ting som ikke fungerer tilfredsstillende,
Er alltid oppdatert på hva som skjer ellers i helsevesenet med han
Stiller på samarbeidsmøter når det er nødvendig.
I mine øyene er han utrolig heldig som har Lise som fastlege!!

Verdens beste fastlege!

Jeg har ikke ord på hvor fornøyd jeg er med Lise Figenschou! Bedre lege har jeg aldri vært til, ser løsninger og er lett å snakke med. Bruker god tid, gjør det hun skal og følger opp på en glimrende måte. Rett og slett en "drømmelege" Jeg har ingenting negativt å si om denne legen. Pasientene til Figenschou er heldige!