Margrethe Wilmers

Autorisasjon (2002)

Vettre Legekontor Telefonnummer66 78 24 5966 78 24 ...
Konglungveien 202 1392 Vettre
Margrethe Wilmers er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Margrethe Wilmers

Vennlig, kunnskapsrik og profesjonell.

Margrethe Wilmers snakker ikke mye, men virker å tenke desto mer. Jeg oppfatter henne som ryddig, vennlig og interessert i hjelpe. Hun hadde en praktisk og handlingsorientert tilnærming til min problematikk som har strukket seg ut over tid. Opplever henne som profesjonell. Hun er trygg i rollen og med en respektfull holdning overfor pasienten. Legekontoret er hyggelig med flinke legesekretærer. De svarer raskt på telefon og det er ganske greit å få time. Jeg kan anbefale Margrethe Wilmers og Vettre legekontor.

Uengasjert og kunne ikke brydd seg mindre

Tam, slapp og uinteressert. Må foreslå ting selv, og da gjør hun det. Tiltaksløs og definitivt en motpol til min kjære tidligere fastlege som har gått av med pensjon dessverre. Virker ukjent med journal og lite initiativ. Ingen god samtalepartner. Går dit så lite som mulig. Utsetter å bestille time.

Dyktig, god lytter, tolmodig og vennlig

Dr. Wilmers har overtatt familien etter dr. Drøsdal. Han var familiens lege under hele hans praksis som han overtok etter dr. Haugland. Snakk om fastleger. Nå er tredje generasjon i kartoteket på Vettre. Dr. Wilmers har overtatt min samboer også og klarer den fine balansegang der det kunne vært et diskresjonsproblem. Hun får min beste anbefaling.

Stille, men flink og kunnskapsfull

Både eg og kona valgte Margrethe da vi flytta til Vettre for ein del år sidan. Dette vart litt tilfeldig, men vi tenkte at vi kunne vere greit med same fastlege, og i nærleiken. I begynnelsen syntes vi ho virka litt stille, men etter at kona vart gravid vart vi meir og meir fornøgd. Og vi vart spesielt glad da ho lindra svangerskapskløa på ein måte som både legevakt og ein anna lege ikkje klarte. Etter fødsel og gjennom dei første åra til barnet vårt har vi fått god service og rask respons. Dei få gangane vi har ønska/følt behov for henvisning har vi vorte møtt med forståelse og fått henvisning. Så vi er godt fornøgd og kjem ikkje til å bytte.

Styr unna!

Jeg har besøkt henne to ganger, og det var nok for meg! Dårligste opplevelsene jeg har hatt på et legekontor noen gang. Hun fremstår som totalt uinteressert, nølende og virker ikke som hun helt vet hva hun skal spørre om. Bortkastet tid! Jeg dro til legevakten til slutt for å få hjelp.

Det positive med besøket var liten ventetid, men jeg sitter heller å venter i en time for å få snakke med en lege som kan hjelpe.