Margrethe Wilmers

Konglungveien 202 1392 Vettre
Margrethe Wilmers er en av 78 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Margrethe Wilmers

Dr. Vetikke

Kommer inn på legekontoret i håp om å få svar på plager eller problemer. Sitter der med en følelse av at hun ikke skjønner hva jeg prater om og hun er vanskelig å kommunisere med. Man kan begynne å lure på om hun interesserer seg for å hjelpe pasienten. Har opplevd at jeg sitter og får beskjeden "Nei, jeg veit ikke hva dette kan være jeg...". Rett og slett en lege det er vanskelig å stole på.

Lite innterisert

Har hatt henne to år nå, men å sitte hos legen å må komme med forslag selv er jeg ikke vandt til. Derfor bytter jeg nå. Hun sier ikke mye, så blir kjedelig å sitte der og ingen sier noe.

Vennlig, kunnskapsrik og profesjonell.

Margrethe Wilmers snakker ikke mye, men virker å tenke desto mer. Jeg oppfatter henne som ryddig, vennlig og interessert i hjelpe. Hun hadde en praktisk og handlingsorientert tilnærming til min problematikk som har strukket seg ut over tid. Opplever henne som profesjonell. Hun er trygg i rollen og med en respektfull holdning overfor pasienten. Legekontoret er hyggelig med flinke legesekretærer. De svarer raskt på telefon og det er ganske greit å få time. Jeg kan anbefale Margrethe Wilmers og Vettre legekontor.

Uengasjert og kunne ikke brydd seg mindre

Tam, slapp og uinteressert. Må foreslå ting selv, og da gjør hun det. Tiltaksløs og definitivt en motpol til min kjære tidligere fastlege som har gått av med pensjon dessverre. Virker ukjent med journal og lite initiativ. Ingen god samtalepartner. Går dit så lite som mulig. Utsetter å bestille time.

Dyktig, god lytter, tolmodig og vennlig

Dr. Wilmers har overtatt familien etter dr. Drøsdal. Han var familiens lege under hele hans praksis som han overtok etter dr. Haugland. Snakk om fastleger. Nå er tredje generasjon i kartoteket på Vettre. Dr. Wilmers har overtatt min samboer også og klarer den fine balansegang der det kunne vært et diskresjonsproblem. Hun får min beste anbefaling.