Margrethe Wilmers

Vettre Legekontor

Slemmestadveien 174 1392 Vettre
Margrethe Wilmers er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Margrethe Wilmers

Stille, men flink og kunnskapsfull

Både eg og kona valgte Margrethe da vi flytta til Vettre for ein del år sidan. Dette vart litt tilfeldig, men vi tenkte at vi kunne vere greit med same fastlege, og i nærleiken. I begynnelsen syntes vi ho virka litt stille, men etter at kona vart gravid vart vi meir og meir fornøgd. Og vi vart spesielt glad da ho lindra svangerskapskløa på ein måte som både legevakt og ein anna lege ikkje klarte. Etter fødsel og gjennom dei første åra til barnet vårt har vi fått god service og rask respons. Dei få gangane vi har ønska/følt behov for henvisning har vi vorte møtt med forståelse og fått henvisning. Så vi er godt fornøgd og kjem ikkje til å bytte.

Styr unna!

Jeg har besøkt henne to ganger, og det var nok for meg! Dårligste opplevelsene jeg har hatt på et legekontor noen gang. Hun fremstår som totalt uinteressert, nølende og virker ikke som hun helt vet hva hun skal spørre om. Bortkastet tid! Jeg dro til legevakten til slutt for å få hjelp.

Det positive med besøket var liten ventetid, men jeg sitter heller å venter i en time for å få snakke med en lege som kan hjelpe.

Anbefales!

Hun tar seg tid til nødvendig kommunikasjon og jeg har følt meg sett, hørt og godt ivaretatt. Hun har opptrådt profesjonelt. Det har ikke vært problem å få time når det er behov for det.
Henviser videre og tar både meg og mine barn på alvor. Hyggelig, blid og grei!
Hyggelige damer på forværelset også! Flinke til å ta blodprøver. Datteren min har usynelige årer og vi bruker å måtte dra til spesialist for å få tatt blodprøver, men disse damene fikset det på første forsøk!!

Mild og forståelsesfull

Dr.Wilmers er en flink og hyggelig lege som jeg har fått god hjelp av gjennom flere år.Hun sender lett henvisninger til spesialist hvis hun selv ikke har kompetansen som kreves!

Meget fornøyd

Fått hjelp med akkurat det jeg trenger på kort tid. Ellers bra inntrykk av de andre ansatte på legesenteret i tillegg.