Margrethe Wilmers

Vettre Legekontor
Konglungveien 195 1392 Vettre
Margrethe Wilmers er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Margrethe Wilmers

Dyktig, god lytter, tolmodig og vennlig

Dr. Wilmers har overtatt familien etter dr. Drøsdal. Han var familiens lege under hele hans praksis som han overtok etter dr. Haugland. Snakk om fastleger. Nå er tredje generasjon i kartoteket på Vettre. Dr. Wilmers har overtatt min samboer også og klarer den fine balansegang der det kunne vært et diskresjonsproblem. Hun får min beste anbefaling.

Stille, men flink og kunnskapsfull

Både eg og kona valgte Margrethe da vi flytta til Vettre for ein del år sidan. Dette vart litt tilfeldig, men vi tenkte at vi kunne vere greit med same fastlege, og i nærleiken. I begynnelsen syntes vi ho virka litt stille, men etter at kona vart gravid vart vi meir og meir fornøgd. Og vi vart spesielt glad da ho lindra svangerskapskløa på ein måte som både legevakt og ein anna lege ikkje klarte. Etter fødsel og gjennom dei første åra til barnet vårt har vi fått god service og rask respons. Dei få gangane vi har ønska/følt behov for henvisning har vi vorte møtt med forståelse og fått henvisning. Så vi er godt fornøgd og kjem ikkje til å bytte.

Styr unna!

Jeg har besøkt henne to ganger, og det var nok for meg! Dårligste opplevelsene jeg har hatt på et legekontor noen gang. Hun fremstår som totalt uinteressert, nølende og virker ikke som hun helt vet hva hun skal spørre om. Bortkastet tid! Jeg dro til legevakten til slutt for å få hjelp.

Det positive med besøket var liten ventetid, men jeg sitter heller å venter i en time for å få snakke med en lege som kan hjelpe.

Anbefales!

Hun tar seg tid til nødvendig kommunikasjon og jeg har følt meg sett, hørt og godt ivaretatt. Hun har opptrådt profesjonelt. Det har ikke vært problem å få time når det er behov for det.
Henviser videre og tar både meg og mine barn på alvor. Hyggelig, blid og grei!
Hyggelige damer på forværelset også! Flinke til å ta blodprøver. Datteren min har usynelige årer og vi bruker å måtte dra til spesialist for å få tatt blodprøver, men disse damene fikset det på første forsøk!!

Mild og forståelsesfull

Dr.Wilmers er en flink og hyggelig lege som jeg har fått god hjelp av gjennom flere år.Hun sender lett henvisninger til spesialist hvis hun selv ikke har kompetansen som kreves!

Meget fornøyd

Fått hjelp med akkurat det jeg trenger på kort tid. Ellers bra inntrykk av de andre ansatte på legesenteret i tillegg.

Wilmers

Stort sett ingen ventetid!

Margrethe Wilmers

Hun er nok den verste legen jeg noensinne har hatt. Hun gir ikke tilbakemelding. Sender ikke henvisning ved behov. fullstendig mangel på kommunikasjonsevne og møtte aldri blikket mitt under hele besøket. helt uinteressert i barnet, hadde manglende kunnskap om barnesykdommer og var direkte frekk, Hun har null empati og klarer ikke sette seg inn i pasientens problem.
Hold dere unna!

Den verste legen jeg noen gang har hatt

Dr Wilmers virker uinteressert..., hun er ikke særlig villig til å undersøke deg og heller ikke villig til å henvise... Etter et par veldig frustrerende legebesøk byttet vi fastlegge

Den desidert verste legen jeg har møtt på!

Denne legen er på alle måter den dårligste legen jeg har møtt på. Verken vennlig eller interessert i pasienten. Siden hun ikke vet hva hun skal gjøre med "deg" vil hun heller ikke henvise virker det som.. Tror det eneste hun klarer å hjelpe med er "vanlige" sykdommer som forkjølelser ect...

På meg virker det som hun mister sosial kompetanse (ikke minst empati) og lidenskap for jobben hennes.

Dårlig! Lite lyttende og uinteressert

Anbefales IKKE!
Hun virker uinteressert i pasienten og utenom halsbetennelse og enkle hverdagsplager kan hun lite og virker å ikke bry seg i det hele tatt

Uinteressert

Har hatt samme fastlege ved Vollen legekontor i rundt 25 år, men ble tildelt en annen lege da min faste ikke lenger praktiserer ved kontoret. Jeg er midt inne i vurderingen av mageproblemer og ønsket en konsultasjon for å komme videre i denne vurderingen. Min nye fastlege var imidlertid syk og jeg fikk time hos Dr. Wilmers. Det ble en dårlig opplevelse da jeg opplevde at Wilmers nærmest var uinteressert. Hun skumleste journalen min på PC-skjermen mens jeg var der og hadde svært lite å foreslå som ville bringe meg videre i utredningen av mageproblemer jeg har hatt til og fra i flere år. Jeg måtte nærmest foreslå ting selv og endte da opp med at hun henviste meg til en CT-undersøkelse. Det hele føltes upersonlig og nærmest tilfeldig.

Det beste lege

En snill og forståelsesfull. Det beste legen jeg har hatt.

Flink lege

Tar seg god tid, lyttende, aldri problem å få time.
Henviser fort til spesial-list hvis hun er i tvil.
Ok lege synes jeg.

Overfladisk, dømmende og kunnskapsløs. Dårlig utstyrt

Manglende oppfølging og forklaring av prøver. Får inntrykk av at hun ikke er i stand til å svare. Må hale ordene ut av henne.
Virker forutinntatt og dømmende. Jobber kun fire korte dager i uka.

Svært enkelt utstyrt "laboratorium". Inngir ikke tillit.
Bør bli mer empatisk og lyttende. Bør forklare hensikten med prøver og resultatene av dem.

Lyttende og klok lege

Dr. Wilmers er helt fantastisk. Normalt ville jeg ikke ha deltatt på en slik arena som denne, men gjør et unntak. Dr. Wilmers tar seg tid, er veldig flink til å lytte og utviser klokskap i tillegg til solid kompetanse. Hun har vært flink til å henvise til spesialst når det har vært nødvendig. Jeg føler meg sett og ivaretatt på aller beste måte.

Slapp og usikker, anbefales ikke!

Dessverre er jeg misfornøyd med både legen og legekontoret. Må ringe mange ganger før telefonen svares, og hun er ofte ikke tilstede. Hun virker usikker og uinteressert, snakker det absolutt minste og forklarer svært lite. Dårlig også til å gjennomføre små behandlinger (på f.eks. sår), trenger ofte unødvendig hjelp fra sykepleier.

Lite tilfredsstillende lege

Hun er veldig uinteressert og kan virke dømmende ovenfor pasienten. Gir uttrykk for at man kaster bort tiden hennes. Hun glemte å sende en henvisning for meg, og sendte den ikke før jeg purret på det etter 2mnd. Henvisningen var i tillegg så mangelfull at den ikke ble tatt imot på sykehuset.
Hun virker ganske sur og lite imøtekommende. Måtte bytte til en annen lege da jeg ikke fikk god nok hjelp.

Slapp og tilbakeholden

Synes at legen er slapp og svært tilbakeholden. Hun kommer heller ikke med noe informasjon og vi må spørre og grave for å få informasjonen vi trenger.

Vi har byttet fastlege på grunn av dette og har funnet en fastlege som tar seg god tid, lytter til oss foreldre og som gir oss god informasjon.

Rolig og flink

Rolig, flink, lytter og tar på alvor, uten å gjøre for mye ut av seg. Veldig fornøyd.