Anita Hilde Jakobsen

Autorisasjon (1993)

Anita Hilde Jakobsen er en av 33 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Anita Hilde Jakobsen

Styr unna!

Ovenfra og ned holdning, prater deg i kjeften, flirer av deg, eier ikke sympati, frekk, virker ikke interessert i å hjelpe. Kanskje på tide å pensjonere seg.??

God opplevelse

Kom til henne pga fastlegen min hadde ferie, følte meg svært godt mottatt og ivaretatt. Ble tatt på alvor og henvist videre.

Værste legebesøket

Værste legebesøket jeg noen gang har hatt. Ble ledd av når jeg forklarte problemene mine og ble bare avbrutt, så fikk ikke fortalt på en ordentlig måte hvordan jeg hadde det. Virkelig en ovenfra og ned person som ikke klarer å vise omsorg.
Er i tillegg gravid, og det at problemene mine blir ledd av og sett lett på er en skam.
Det siste jeg sa når jeg gikk ut av kontoret var om jeg virkelig skulle gå å ha så vondt, ble da møtt med at ja sånn er det bare, så åpnet hun døren og geleidet meg ut.
Ble en tårevåt stund i bilen og bytte av legekontor etter dette.

Bra lege

Veldig grei lege og er til å stole på. Gjør jobben sin perfekt og hjelper meg alt jeg lurer på eller trenger hjelp til

Ubehagelig dame

Byttet da jeg ville ha en kvinnelig fastlege, men angrer.
Heldigvis kan det gå år mellom hver gang jeg må til lege, men det er alltid ubehagelig. Hun har en ovenfra og ned holdning som ikke er bra i helsevesenet.
Det mest skremmende var da hun gjorde en MEGET viktig sjekk til noe så vondt og skremmende, at jeg nesten lot være neste gang. (Fysiske smerter, og stygge kommentarer fra legen). Heldigvis kom jeg til en annen lege neste gang, som utførte undersøkelsen smertefritt. Byttet igjen med en gang!