Anita Hilde Jakobsen

Kanebogen legesenter

1993

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Kanebogen legesenter
Nessevn 2B 9411 Harstad
Tlf: 77 05 73 33 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anita Hilde Jakobsen er en av 31 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Anita Hilde Jakobsen

Styr unna.

Har svært ofte gått ut fra kontoret hennes å følt meg liten og ikke verdig. Hun kommer med svar som er hoven og frekk, min erfaring er at hun dømmer mer enn hun lytter og prøver å forstå.

Har ingenting å klage på!

Hun virker trygg og grundig, og henviser meg videre til spesialist ved behov. Hun tar meg på alvor, og kommunisere greit. Som person er hun mer nøktern og kjølig enn "nær og varm" og for meg er det helt OK.
Det kan være vanskelig å komme på telefon til legesenteret. Det er også lang ventetid for å få timeavtaler hos henne, men ved alvorlige symptomer kommer man inn raskt

Overraskende dyktig:)

Etter å ha lest kommentarene om legen ble jeg noe skeptisk etter å ha byttet til henne....
Kommentarene her på siden var totalt villedende for min del. Ble møtt av en lege som hadde lest seg opp så godt som mulig på meg som pasient. Hun møtte meg med respekt og tok min sykdomshistorie seriøst og virket faglig dyktig og engasjert i meg som pasient.
Henviste med en gang videre. Ift graviditet er hun kjempedyktig, og gir gode råd og informasjon! Er kjempefornøyd med Anita! Har forøvrig brukt dette legekontoret før, med annen fastlege - og er fornøyd denne gangen!

ikke til å anbefale..

Hadde denne fastlegen i flere år, i mangel på andre som var ledig.. Hun har en arrogant oppførsel og virker mer opptatt av å få deg ut av døra igjen når du er kommet på time. Virker ikke som hun hører etter på hva du sier når du legger frem grunnen til at du er der. Virker faglig svak og henviser ikke pasienten videre. Slike personer som henne burde ikke jobbe selvstendig som lege. Er veldig glad jeg har en annen lege i dag, som er istand til å følge opp eventuelle problem, jeg ville aldri hatt tillit til at denne legen ville kunne diagnostisert evt alvorlig sykdom.. Så mitt råd er at hvis du er syk og trenger oppfølgingså finn en annen lege!

Vil ikke anbefale denne legen

Har denne legen fordi jeg ville ha en kvinnelig lege.
Men hun er arrogant og har ikke tatt mine helseproblemer på alvor.
Tror jeg kunne ha hatt alvorlig sykdom uten at dette ville blitt oppdaget.
Ikke interessert i å følge opp når jeg har informert om alvorlig sykdom som jeg har vært til behandling for hos spesialist.
Veldig dårlig tid, og ofte "ferdig" før timen var over.
Vil ikke anbefale.

Arrogant og frekk

Hun er (HELDGVIS) ikke fastlegen min, men jeg har vært hos henne ved en anledning - og det er opplevelsen av den timen jeg skal vurdere utifra.

Jeg opplevde ikke forståelse på noen som helst måte, hun overkjørte meg fullstendig, lyttet ikke til et eneste ord jeg sa og spurte meg nedlatende spørsmål på en utrolig ubehagelig måte.

Jeg er veldig glad jeg IKKE har henne som fastlege!

Ikke fornøyd

Kommuniserer dårlig, er vimsete og tar ikke pasienten på alvor. Etter mange år orket vi ikke mer og byttet fastlege.

Vil ikke henvise videre

Har vært hos denne legen flere ganger. Hun nekter å henvise videre og bagatelliserer problemer. Hun er ingen god lytter og en får følelsen av at hun har dårlig tid. Må nok bytte til en annen lege.

Seriøs

Bestemt Lege, men tar seg alltid tid til å lytte og gir etter det jeg har erfart meget fornuftige råd.
Jeg føler at jeg blir tatt på alvor og hun har gjort sitt ytterste for å hjelpe meg gjennom mange vanskelige situasjoner.
Hadde det ikke vært for denne legen hadde min livs situasjon sett meget annerledes ut og jeg hadde neppe vært i jobb i dag.

Superlege!

Fantastisk lege,ser pasienten og bryr seg.Tar seg tid!

Dyktig lege

Hun gjør et meget godt inntrykk, er grundig og behagelig, virker faglig trygg og dyktig.. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor. Ser ingen grunn til å bytte fastlege.

Bra dame

Folk er jo forskjellig og kjemien passer ikke alltid mellom alle mennesker. Ikke rart at vurderinger blir forskjellige. Denne dama har fulgt meg i 10 år nå og har vert en klok dame og dyktig faglig. Men, det er alt for lang ventetid for å komme inn. Det er et minus. Bortsett fra det er det en kjempedame, også staben for øvrig.

En helt ok lege

Har hatt denne fastlegen så lenge jeg kan huske og er ikke fornøyd. Føler ikke at jeg blir tatt på alvor og problemene blir ikke fulgt opp. Dessuten er det ALLTID 1-2 mnd ventetid. Er jeg skikkelig syk vil jeg dø før jeg kommer inn..

Tillitsfull

Tar pasientene på¨alvor i alle situasjoner

Hun er meget nøye på å følge opp symtoner og funn som hun ikke selv kan gi svar på.
Forståelig språkbruk. Tar seg tid til å høre på pasientens forklaring. Tillitsvekkende
Behagelig opptreden.

Den beste

Hun er den eneste legen jeg kan huske å ha vært hos. Jeg har vært der et par ganger de siste årene, har fått den hjelpen jeg har trengt og kunne ikke tenke meg å bytte.

Kan ikke tenke meg annen lege.

Føler jeg blir tatt på alvor, uansett hva problemet er.

Meget dyktig.

Har fått god hjelp i mange år til både meg selv og barn. Føler at vi er blitt veldig godt ivaretatt av denne legen.

Grei lege.

Er en helt grei lege. Føler at hun tar meg på alvor og hører på hva jeg sier. Sitter ikke bare å skriver på pc, men undersøker meg hvis det er behov for det. Kunne ikke tenke meg å bytte lege.

tidligere fastlege

Bytt fastlege er mitt beste tips. Vanskelig å prate med, ikke enkelt å få en helhetlig helsevurdering fra legen.