Anita Hilde Jakobsen

Autorisasjon (1993)

Anita Hilde Jakobsen er en av 33 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Anita Hilde Jakobsen

Innbyr ikke til tillit

Ved besøk og telefonhenvendelser opplever jeg at legen er fjern og utilgjengelig, og gjør pasienten usikker.

Anbefales ikke!

Fikk Anita som fastlege og var hos henne to ganger. Begge gangene gikk jeg derfra med en dårlig følelse. Hun var spydig og hadde en ovenfra og ned holdning og tok ikke mine problemer på alvor. Har aldri før møtt en så utrivelig lege!

Overfladisk

Opplevde denne legen som ekstremt overfladisk! Hun bryr seg ikke om pasientene sine og kaller det å være suicidal for en "fase" fikk ingen hjelp med depresjonen min hos denne legen!

Styr unna.

Har svært ofte gått ut fra kontoret hennes å følt meg liten og ikke verdig. Hun kommer med svar som er hoven og frekk, min erfaring er at hun dømmer mer enn hun lytter og prøver å forstå.

Har ingenting å klage på!

Hun virker trygg og grundig, og henviser meg videre til spesialist ved behov. Hun tar meg på alvor, og kommunisere greit. Som person er hun mer nøktern og kjølig enn "nær og varm" og for meg er det helt OK.
Det kan være vanskelig å komme på telefon til legesenteret. Det er også lang ventetid for å få timeavtaler hos henne, men ved alvorlige symptomer kommer man inn raskt