Anita Hilde Jakobsen

Autorisasjon (1993)

Anita Hilde Jakobsen er en av 33 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Anita Hilde Jakobsen

Overraskende dyktig:)

Etter å ha lest kommentarene om legen ble jeg noe skeptisk etter å ha byttet til henne....
Kommentarene her på siden var totalt villedende for min del. Ble møtt av en lege som hadde lest seg opp så godt som mulig på meg som pasient. Hun møtte meg med respekt og tok min sykdomshistorie seriøst og virket faglig dyktig og engasjert i meg som pasient.
Henviste med en gang videre. Ift graviditet er hun kjempedyktig, og gir gode råd og informasjon! Er kjempefornøyd med Anita! Har forøvrig brukt dette legekontoret før, med annen fastlege - og er fornøyd denne gangen!

ikke til å anbefale..

Hadde denne fastlegen i flere år, i mangel på andre som var ledig.. Hun har en arrogant oppførsel og virker mer opptatt av å få deg ut av døra igjen når du er kommet på time. Virker ikke som hun hører etter på hva du sier når du legger frem grunnen til at du er der. Virker faglig svak og henviser ikke pasienten videre. Slike personer som henne burde ikke jobbe selvstendig som lege. Er veldig glad jeg har en annen lege i dag, som er istand til å følge opp eventuelle problem, jeg ville aldri hatt tillit til at denne legen ville kunne diagnostisert evt alvorlig sykdom.. Så mitt råd er at hvis du er syk og trenger oppfølgingså finn en annen lege!

Vil ikke anbefale denne legen

Har denne legen fordi jeg ville ha en kvinnelig lege.
Men hun er arrogant og har ikke tatt mine helseproblemer på alvor.
Tror jeg kunne ha hatt alvorlig sykdom uten at dette ville blitt oppdaget.
Ikke interessert i å følge opp når jeg har informert om alvorlig sykdom som jeg har vært til behandling for hos spesialist.
Veldig dårlig tid, og ofte "ferdig" før timen var over.
Vil ikke anbefale.

Arrogant og frekk

Hun er (HELDGVIS) ikke fastlegen min, men jeg har vært hos henne ved en anledning - og det er opplevelsen av den timen jeg skal vurdere utifra.

Jeg opplevde ikke forståelse på noen som helst måte, hun overkjørte meg fullstendig, lyttet ikke til et eneste ord jeg sa og spurte meg nedlatende spørsmål på en utrolig ubehagelig måte.

Jeg er veldig glad jeg IKKE har henne som fastlege!

Ikke fornøyd

Kommuniserer dårlig, er vimsete og tar ikke pasienten på alvor. Etter mange år orket vi ikke mer og byttet fastlege.