Anita Hilde Jakobsen

Autorisasjon (1993)

Anita Hilde Jakobsen er en av 33 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Anita Hilde Jakobsen

Seriøs

Bestemt Lege, men tar seg alltid tid til å lytte og gir etter det jeg har erfart meget fornuftige råd.
Jeg føler at jeg blir tatt på alvor og hun har gjort sitt ytterste for å hjelpe meg gjennom mange vanskelige situasjoner.
Hadde det ikke vært for denne legen hadde min livs situasjon sett meget annerledes ut og jeg hadde neppe vært i jobb i dag.

Superlege!

Fantastisk lege,ser pasienten og bryr seg.Tar seg tid!

Dyktig lege

Hun gjør et meget godt inntrykk, er grundig og behagelig, virker faglig trygg og dyktig.. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor. Ser ingen grunn til å bytte fastlege.

Bra dame

Folk er jo forskjellig og kjemien passer ikke alltid mellom alle mennesker. Ikke rart at vurderinger blir forskjellige. Denne dama har fulgt meg i 10 år nå og har vert en klok dame og dyktig faglig. Men, det er alt for lang ventetid for å komme inn. Det er et minus. Bortsett fra det er det en kjempedame, også staben for øvrig.

En helt ok lege

Har hatt denne fastlegen så lenge jeg kan huske og er ikke fornøyd. Føler ikke at jeg blir tatt på alvor og problemene blir ikke fulgt opp. Dessuten er det ALLTID 1-2 mnd ventetid. Er jeg skikkelig syk vil jeg dø før jeg kommer inn..