Leena Marjatta Junttila

Autorisasjon (2008)

Leena Marjatta Junttila er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Leena Marjatta Junttila

Dårlig fastlege

Har hatt denne legen de 5 siste årene, noe som er altfor lenge. Skulle ha byttte for lenge siden og angrer nå på at det tok meg så lang tid før jeg byttet. Leena er flink på enkle ting, hun lytter og det kan virke som hun viser forståelse, derfor har jeg latt tvilen komme henne til gode. Men for å gå til denne legen må du vite hva som feiler deg selv. Hun er flink på å skrive ut resepter og det er relativt lett å få sykemelding. Hun er derimot meget dårlig på å se hele helheten til pasientene og det virker som hun har lite eller ingen intr for litt mer sammensatte problemer, hun er veldig dårlig å skrive henvisninger og følge deg opp. Angrer på at jeg har vært pasient oss henne så lenge, er nå glad for at jeg endelig har byttet! vil ikke anbefale denne legen til noen som trenger en som følger deg opp. Hun er dårlig på kordinering og samhandling. Har flere ganger måttet ha med meg andre personer for å føle at hun virkelig lytter til meg. Denne legen må bli bedre på oppfølging, handling og mer løsningsorientert. Hun får pluss for at hun er rolig og behagelig, men som sagt hun er dårlig på helhetsbilde og virker faglig usikker.

Flink og dyktig lege.

Jeg er så glad for at jeg har Leena som fastlege. Hun tar seg alltid god tid, lytter og er forståelsesfull. Hun henviser videre om hun mener det er nødvendig. Beste legen jeg har hatt.

Dyktig

Leena er dyktig fagelig. Ho tar mæi alltid på alvor med ka enn æ trur æ plages med, ho har god kominikasjon. Ho gjør jobben sin særiøst og sett den høyt. Alltid tilgjengelig, viser omsorg.

Hun er hyggelig men ...

Hun er veldig hyggelig og en god lytter, men det hjelper lite når hun er faglig usikker. Jeg har vært til denne fastlegen for 3 ulike grunner, og fikk dessverre ikke den hjelpen jeg trengte, fordi hun søkte bare opp i felleskatalogen, alle de tre ganger. Hun henviste meg ikke videre heller.

Hyggelig

Leena er en hyggelig fastlege. Hun tar seg tid til å høre på og tar meg alvorlig når jeg legger fram et problem. Det er veldig lett å få time på dagen på dette legekontoret.