Leena Marjatta Junttila

Kaigata 3 9008 Tromsø
Leena Marjatta Junttila er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Leena Marjatta Junttila

Flink og dyktig lege.

Jeg er så glad for at jeg har Leena som fastlege. Hun tar seg alltid god tid, lytter og er forståelsesfull. Hun henviser videre om hun mener det er nødvendig. Beste legen jeg har hatt.

Dyktig

Leena er dyktig fagelig. Ho tar mæi alltid på alvor med ka enn æ trur æ plages med, ho har god kominikasjon. Ho gjør jobben sin særiøst og sett den høyt. Alltid tilgjengelig, viser omsorg.

Hun er hyggelig men ...

Hun er veldig hyggelig og en god lytter, men det hjelper lite når hun er faglig usikker. Jeg har vært til denne fastlegen for 3 ulike grunner, og fikk dessverre ikke den hjelpen jeg trengte, fordi hun søkte bare opp i felleskatalogen, alle de tre ganger. Hun henviste meg ikke videre heller.

Hyggelig

Leena er en hyggelig fastlege. Hun tar seg tid til å høre på og tar meg alvorlig når jeg legger fram et problem. Det er veldig lett å få time på dagen på dette legekontoret.

Ser ikke helheten

Jeg har hatt Leena i noen år nå og opplever at hun er flink til å slå opp i oppslagsverk og finne kur for ulike symptomer. Hun virker ikke å være opptatt av helheten, men forsøker å kurere hvert symptom for seg. De gangene jeg har hatt flere plager som etterhvert viser å skyldes allergi, ble sjelden disse sett i sammenheng og bl.a. gått i en årrekke og blitt behandlet for eksem som tilslutt har vist seg å være sopp!
Generellt mener jeg legene på Kaigata Legekontor er for opptatte av å kurere symptomer og ser ikke den bakenforliggende årsaken til problemene.