Leena Marjatta Junttila

Kaigata Legekontor

2008

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Kaigata Legekontor
Kaigata 3 9008 Tromsø
Tlf: 77 60 80 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Leena Marjatta Junttila er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Leena Marjatta Junttila

Dårlig fastlege

Har hatt denne legen de 5 siste årene, noe som er altfor lenge. Skulle ha byttte for lenge siden og angrer nå på at det tok meg så lang tid før jeg byttet. Leena er flink på enkle ting, hun lytter og det kan virke som hun viser forståelse, derfor har jeg latt tvilen komme henne til gode. Men for å gå til denne legen må du vite hva som feiler deg selv. Hun er flink på å skrive ut resepter og det er relativt lett å få sykemelding. Hun er derimot meget dårlig på å se hele helheten til pasientene og det virker som hun har lite eller ingen intr for litt mer sammensatte problemer, hun er veldig dårlig å skrive henvisninger og følge deg opp. Angrer på at jeg har vært pasient oss henne så lenge, er nå glad for at jeg endelig har byttet! vil ikke anbefale denne legen til noen som trenger en som følger deg opp. Hun er dårlig på kordinering og samhandling. Har flere ganger måttet ha med meg andre personer for å føle at hun virkelig lytter til meg. Denne legen må bli bedre på oppfølging, handling og mer løsningsorientert. Hun får pluss for at hun er rolig og behagelig, men som sagt hun er dårlig på helhetsbilde og virker faglig usikker.

Flink og dyktig lege.

Jeg er så glad for at jeg har Leena som fastlege. Hun tar seg alltid god tid, lytter og er forståelsesfull. Hun henviser videre om hun mener det er nødvendig. Beste legen jeg har hatt.

Dyktig

Leena er dyktig fagelig. Ho tar mæi alltid på alvor med ka enn æ trur æ plages med, ho har god kominikasjon. Ho gjør jobben sin særiøst og sett den høyt. Alltid tilgjengelig, viser omsorg.

Hun er hyggelig men ...

Hun er veldig hyggelig og en god lytter, men det hjelper lite når hun er faglig usikker. Jeg har vært til denne fastlegen for 3 ulike grunner, og fikk dessverre ikke den hjelpen jeg trengte, fordi hun søkte bare opp i felleskatalogen, alle de tre ganger. Hun henviste meg ikke videre heller.

Hyggelig

Leena er en hyggelig fastlege. Hun tar seg tid til å høre på og tar meg alvorlig når jeg legger fram et problem. Det er veldig lett å få time på dagen på dette legekontoret.

Ser ikke helheten

Jeg har hatt Leena i noen år nå og opplever at hun er flink til å slå opp i oppslagsverk og finne kur for ulike symptomer. Hun virker ikke å være opptatt av helheten, men forsøker å kurere hvert symptom for seg. De gangene jeg har hatt flere plager som etterhvert viser å skyldes allergi, ble sjelden disse sett i sammenheng og bl.a. gått i en årrekke og blitt behandlet for eksem som tilslutt har vist seg å være sopp!
Generellt mener jeg legene på Kaigata Legekontor er for opptatte av å kurere symptomer og ser ikke den bakenforliggende årsaken til problemene.

Tålmodig, løsningsorientert og imøtekommende

Dyktig lege som tar ting på alvor, undersøker og viser forståelse. Tar kontakt med en gang dersom man ønsker å bli oppringt. Tar seg god tid, forklarer og beroliger hvis det er behov for det. Opplever henne som støttende og forståelsesfull, samtidig som hun er både tydelig og direkte. Anbefaler henne!

Den beste legen jeg har hatt.

Veldig hjelpsom...lytter til mine problemer/sykdom, og har god tid....stresser ikke.
Ho har et "godt" hjerte.

ok, men fremstår lite empatisk

Hadde henne et års tid, hun virket faglig dyktig, men kanskje litt rask i vendingen noen ganger. Virket veldig saklig og litt distansert profesjonell, men grei nok. Helt til hun gjorde en undersøkelse/behandling på meg som gjorde vondt, da viste hun ikke forståelse/tålmodighet, og det føltes ganske fælt at hun bare holdt på uten å vise noe omtanke eller forsøke å berolige meg. Så jeg byttet lege, kunne aldri tenke meg å gå til henne igjen. Men hun kan sikkert være bra for en som er litt tøffere enn meg..

En flott lege!

Leena har et rolig og behagelig vesen. Hun er oppmerksom og lyttende ovenfor pasienten, og stresser ikke. Hun virker faglig oppdatert, men er det noe hun er usikker på, sjekker hun det opp. Hun er også rask å henvise videre ved behov. Jeg er glad for at jeg har Leena som fastlege:-)

Flink både faglig og medmenneskelighet

Fikk henne som fastlege etter å ha byttet lege. Hun tar meg alltid på allvor, er flink til å lytte og kommunisere, og samtidig kommer fort til sakens kjerne (hva hun kan gjøre for meg). Jeg opplever henne som faglig oppdatert og erfaren i yrket. Jeg forlater alltid kontoret med lettet hjerte og litt lettere skritt, uansett hva årsaken til legebesøket var.

den beste jeg har hatt ..

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Etter å ha prøvet og feilet i mange år , fant jeg endelig den rette for tre år siden. Anbefales sterkt !!

Dyktig og empatisk,

Har alltid god tid, virker ikke stresset, en god samtalepartner, har god innsikt om sykdommen, kommer med nye ideer til løsninger, engasjert, forståelsesfull, osv. En fantastisk lege!

Har hatt alt for mye kontakt med legen de siste 2 årene pga av en skrantende rygg. Heldigvis har jeg hatt en lege som tar meg seriøst og som hører på meg og gjør det hun kan for at problemene skal løses.

Må også skryte til hele Kaigata Legekontor. Lett å komme i kontakt med og raske på alt man trenger ett legekontor til.

God fastlege

Jeg er vell ikke akkurat den som springer ned døra til fastlegen, men de siste årene har jeg trengt en del attester osv, og dr. Junttila er både imøtekommende og dyktig.

Blir nok ikke å bytte fastlege med det første.

Veldig fornøyd med denne legen

Behagelig og dyktig lege. Tar seg god tid til pasientene og lytter uten å "ha ett øye på klokka". Undersøker nøye, og tyr ikke til lettvinte løsninger. Fantastisk dyktig, anbefaler henne varmt.