Marit Helene Kalstad

Autorisasjon (2008)

Marit Helene Kalstad er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Marit Helene Kalstad

Tusen takk Marit Karlstad.

Jeg har nå flyttet og har ikke lenger mulighet til å ha Marit Karlstad som fastlege. Jeg var utrolig fornøyd med henne. Alltid blir og hyggelig. Hørte på meg, fikk meg til spesialist i full fart når det var noe som feilte meg. Takket være henne ble jeg operert i en fei når det faktisk var noe alvorlig som feilte meg. Jeg er veldig lei meg for at jeg flytter og mister en så fantasisk hyggelig lege.

Dyktig og hyggelig lege!

Marit er en dyktig lege, som tar meg på alvor. I en lengre sykeperiode var jeg ofte hos henne, og hun lyttet og stilte reflekterende spørsmål til meg. Dette er en myndig dame, som støtter deg når du trenger det!

I tilfeller hvor hun har vært fraværende fra legekontoret, har jeg fått vikarer. Frode Øen har vært blant dem, og han er også kjempedyktig!

flink lege. helsesekretærene er ikke så bra

grei å snakke med og oppfatter at hun faktisk prøver å finne løsninger i stedet for å bare gi sykemelding eller en resept for å bli fort ferdig.
Har vært mye borte, så møter ofte vikar, men de har vært grei de.

helsesekretærene virker lite blide.
Ei klarte dessuten å gi meg et kutt på 1cm når hun skulle ta blodprøve..

Misfornøyd

Jeg var aldri fornøyd med Marit som min fastlege. Følte meg aldri komfortabel når jeg var hos ho, kjemien stemte overhode ikke, ho virka sur og det var slitsomt å kommunisere med ho. Jeg måtte kreve å bli henvist videre.

Litt arrogant eller usikker, men virker som en god lege

Helt ok lege men kan virke litt usikker, stresset eller arrogant. Men dette betyr ikke at hun gjør en dårlig jobb! Var faktisk ganske fornøyd de ganger hun var der. Hennes vikarer har også stortsett vært ok.