Marit Helene Kalstad

Autorisasjon (2008)

Marit Helene Kalstad er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Marit Helene Kalstad

Har byttet, å vil aldri tilbake!!!

Er akkurat ferdig med å bytte fastlege på nettet nå, å jeg håper jeg blir mer heldig med den nye. Må si at jeg oppfatter Marit som veldig stresset, lytter ikke og vanskelig å snakke med. i tillegg er hun ofte ute i permisjon og jeg har derfor sjelden en fast lege å forholde meg til. Har slitt mye i lang tid for å få riktig behandling for mine plager, å har ennå ikke fått det. Nei, skla du velge ny fastlege så ville jeg ikke anbefalt marit Karlstad, desverre! Synd det ikke stilles krav til kommunikasjon og medmenneskelighet i legeyrket.

lege som tar meg på alvor

Hører hva jeg sier og jeg føler at.hun tar meg.på alvor. Hun har nå.en vikar, Frode Øen, som er helt super!

Den dårligste legen jeg har hatt

Hadde Marit som fastlege i ca. ett år, men har nå byttet. Har aldri vært mer misfornøyd med fastlegen min. Hun virker helt uinterresert i å høre på pasienten og sette seg inn i problemene. I tillegg opplevde jeg at henvisninger som skulle vært sendt aldri ble sendt, og dette førte til mange måneders ekstra venting på spesialist. Da jeg tok dette opp med henne pr.e-post var hun arrogant og frekk, ingen unnskyldning eller spor av ydmykhet.

rask og kjølig

hadde henne ett år, hun fremsto som uinteressert, stilte få spørsmål, ville bare ha deg ut av kontoret så fort som mulig. Fikk kanskje to smil i løpet av alle gangene jeg var der (var der også med barna mine). Så hun virket rett og slett sur. Svært lite øyekontakt. Det bekymret meg at hun stilte så få spm og var så lite grundig, da hadde jeg ikke tillit til at hun ville ivareta meg og gi meg skikkelig og riktig behandling. Byttet lege når jeg ikke så noe forbedring.

stort sett fornøyd

Marit er en flink fastlege. Hun lytter og tar meg alvorlig. En god hjelp flere ganger. Kan virke litt vimsete og kanskje litt streng. Dessverre ute i permisjon, men Frode Øen som vikarierer får min toppkarakter!