Hans-Erlend Markussen

Autorisasjon (2009)

Hans-Erlend Markussen er en av 33 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Hans-Erlend Markussen

Helt ok

Ser ut til å mangle en del kompetanse på enkelte tema, og er særdeles treg til å sende ut papirer. Psykologen min trengte henvisning fra fastlege for å gi meg retten til å fortsette gratis. Jeg ringte og pushet flere ganger, men han sendte den aldri. Det endte med at JEG var nødt til å hente den for å levere den hos min psykolog.

Ellers kan legen bli flinkere til å ta pasienten seriøst, og ikke se på pasienten med en ovenfra-og-ned-holdning.

Positivt: Han er rolig og respekterer pasienten.

Har utviklingspotensiale =)

Er stort sett forsinket til alle oppsatte timer. Kommer nok av at han bruker lang tid pr. pasient. Ok å snakke med. Bruker tid til å finne ut av ting han ikke er sikker på. Virker noe usikker. Har vært til flere konsultasjoner for samme problem, og jeg føler at det famles litt i blinde uten en konkret plan.

flott lege :)

Man blir tatt seriøst av han og han e dyktig. Det som han skulle være usikker på finner han informasjon om. Han er omsorgfull og rolig. Kjekt å ha en ung og ganske fersk lege syns jeg. Heldig som har han som lege.:)

God lege

Lytter,seriøs, løsningsorientert,hjelpsom. Setter seg godt inn i min sak og min situasjon. Tillittvekkende..

flink lege

flink men litt ovenpå når det gjelder at man har egen erfering om sine egne diagnoser