Ann-Trude With Notø

Tlf: 77 60 48 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ann-Trude With Notø er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ann-Trude With Notø

Seriøs og dyktig.

Jeg har hadd 3 andre fastleger i Tromsø. Ann-Trude er uten tvil den beste legen for meg. Hun er faglig dyktig, samt veldig lett å kommunisere med.

Lite tilgjengelig

Hun er lite tilgjengelig, får alltid en annen lege eller vikar eller student. Hun tar meg heller ikke særiøst når jeg kommer med mitt problem, ingen hendvendelser, men mer mer råd om at jeg må ta kontakt med andre arenaer for å se om jeg kanskje blir bedre... Virker som hun er lei av legeyrket

Flott lege

Hun virker omsorgsfull til tross for hektisk hverdag. Hun lytter og stiller gode spørsmål. Prøver å hjelpe så mye hun kan. Blid og omgjengelig.

Dyktig lege

Ann Trude er en utrolig dyktig lege, sekretærene kan høres veldig sur ut. Ann Trude har mange pasienter så det er ikke lett å få legetime fort. Men ville ikke byttet lege uansett siden hun er så dyktig og tar deg på alvor, det hun ikke har kompetanse på sier hun det og henviser videre til UNN. Oksana, vikaren hun nå har en gang I uken og som er sommervikar nå er også utrolig dyktig. De begge tar deg på alvor.

aldri følt meg så liten

Vikaren til Notø er den frekkeste jeg har vært borti, jeg har blitt snakka ned til, avvist og ledd av. Man skal aldri le av en person som fortvilt prøver søke hjelp for sitt problem, grått mange tårer pga denne legen.

Flink lege

Er meget fornøyd med Notø,tar deg på allvor og er etter min mening den beste legen jeg har vært hos.
Kommer ikke til å bytte lege så lenge hun jobber i Tromsø.

Har heller ingenting å utsette på vikaren(har besøkt henne 1 gang)

Fornøyd med både Ann-Trude og vikaren.

Ann-Trude er en fantastisk lege. Hun tar pasienten på alvor og skaper trygghet ved å henvise videre når hun ikke har spesialkompetanse. Har mange pasienter og kan av og til virke overarbeidet, men jeg føler meg god ivaretatt.
Hennes nåværende vikar er jeg også meget fornøyd med. Blid og trivelig. Satt seg inn i min sykehistorie og er undersøkende når det gjelder nye innfallsvinkler.

Christine Hesla (vikar for Ann-Trude With Notø)

Jeg synes Ann-Trude With Notø er en fantastisk lege. Hun har også en utrolig flink vikar. Christine Hesla er både faglig dyktig og et godt menneske. Hun både ser pasienten og er flink til å lytte. Jeg er så takknemlig for den flotte fastlegen og vikaren! Det eneste jeg er misfornøyd med, er at det kan være vanskelig å finne parkeringsplass utenfor legesenteret.

Christine Hesla (vikar Ann Trude Notø)

Jeg er helt uenig i den beskrivelsen av Christine Hesla, for meg har hun vært redningen…hun er bare helt fantstisk!! Lytter og er forståelsesfull, hun er meget kunnskapsrik og sist men ikke minst en veldig bra person. Jeg har også hørt om mange andre som er veldig fornøyd med henne.
Anbefales! Beste legen jeg har hatt!!

Kristine Hesla (vikar for Ann-Trude With Notø)

Er helt enig med forrige vurdering av denne "legen". Uprofesjonell og frekk rett og slett. Huff! Skal vente med legebesøk til Ann - Trude kommer tilbake fra permisjon.

Kristine Hesla (vikar for Ann-Trude With Notø)

Synd å måtte si det - men dette er en lege jeg ikke anbefaler! Må lære seg å lytte til pasientene sine og å søke løsninger. Ikke bare avfei det som hun ikke er sikker på. En slik arroganse har jeg aldri i mitt voksne liv vært vitne til. Får håpe hun tar dette til etterretning for andre pasienter. For min del har jeg vært på mitt første og siste besøk hos henne. Jeg håper inderlig jeg ikke har behov for lege før Ann-Trude er tilbake fra permisjon.

Meget god, men lite tilgjengelig

Svært gode erfaringer med henne som fastlege. Tar folk alvorlig, leter etter forklaringer og løsninger. Ikke redd for å henvise til spesialist selv om symptomene er uklare og diagnosen usikker. Gir ikke opp.
Dessverre alt for lang ventetid for time.

Veldig flink lege.

Veldig imøtekommende lege. Følte hun tok meg på alvor. Hun undersøkte grundig og henviste meg videre. Andre leger har ikke gjort noe. Vet mange andre som også sier positive ting om henne! :)
Men byttet desverre lege da helsesekretærene ved dette legesentret var frekk og lite service innstilt da man var innom. Såvidt man turte å ringe/ møte opp ved legesentret.

medmenneskelig lege

Er vennlig og sympatisk, tar alle plager alvorlig og henviser til spesialist. En stor kontrast til tidligere erfaringer med leger hvor en må overbevise dem om at noe plager deg. Synd at det er litt vanskelig å få time hos henne og at hun ofte har vikar.

Finnes ikke bedre lege!

Hun er den beste fastlegen jeg noen sinne har hadd! Hun tar tak i ting med en gang, er smilende og ikke minst viser hun at hun er "til stede" når man prater med henne.
Kommer aldri til å bytte henne ut!

En veldig flink lege

Den beste fastlegen jeg har hatt. Hun lytter til det jeg sier og tar meg på alvor. Er forståelsesfull og veldig dyktig faglig. Rask med videre henvisning dersom det er nødvendig.

Den beste legen!!!

Dette er den dyktigste, mest omsorgsfulle, lyttende og vennlige og raske legen jeg har hatt. Kommer nok ALDRI til å bytte lege! Takk for at du finnes!!!

En lege som bryr seg !!

Alltid lyttende og imøtekommende. Henviser direkte om det er behov for det, ertt å slett en lege som gjør det en lege skal gjøre på alle måter.. Hyggelig og tillitsfull, lett tilgjengelig og er snart på plass igjen..

Kroken legekontors beste lege:)

Når man har time hos Notø, konsentrerer hun seg fult om deg som pasient. Ikke av de legene som sitter over dataen under hele besøket.
Hun er flink til å lytte, tar deg på alvor og er snar med å henvis deg videre hvis behov.
Du føler deg tatt på alvor og ingen problemer er for små til å taes opp med henne.

Min beste lege så langt!!!!!

Fantastisk fastlege

EN fantastisk fastlege som ser deg og dine problemer. Blir aldri å bytte henne ut.