Ann-Trude With Notø

B A Løvolds veg 12 9022 Krokelvdalen
Ann-Trude With Notø er en av 67 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ann-Trude With Notø

Seriøs og dyktig.

Jeg har hadd 3 andre fastleger i Tromsø. Ann-Trude er uten tvil den beste legen for meg. Hun er faglig dyktig, samt veldig lett å kommunisere med.

Lite tilgjengelig

Hun er lite tilgjengelig, får alltid en annen lege eller vikar eller student. Hun tar meg heller ikke særiøst når jeg kommer med mitt problem, ingen hendvendelser, men mer mer råd om at jeg må ta kontakt med andre arenaer for å se om jeg kanskje blir bedre... Virker som hun er lei av legeyrket

Flott lege

Hun virker omsorgsfull til tross for hektisk hverdag. Hun lytter og stiller gode spørsmål. Prøver å hjelpe så mye hun kan. Blid og omgjengelig.

Dyktig lege

Ann Trude er en utrolig dyktig lege, sekretærene kan høres veldig sur ut. Ann Trude har mange pasienter så det er ikke lett å få legetime fort. Men ville ikke byttet lege uansett siden hun er så dyktig og tar deg på alvor, det hun ikke har kompetanse på sier hun det og henviser videre til UNN. Oksana, vikaren hun nå har en gang I uken og som er sommervikar nå er også utrolig dyktig. De begge tar deg på alvor.

aldri følt meg så liten

Vikaren til Notø er den frekkeste jeg har vært borti, jeg har blitt snakka ned til, avvist og ledd av. Man skal aldri le av en person som fortvilt prøver søke hjelp for sitt problem, grått mange tårer pga denne legen.