Ann-Trude With Notø

Autorisasjon (2007)

Kroken Legekontor AS Telefonnummer77 60 48 5077 60 48 ...
B A Løvolds veg 12 9022 Krokelvdalen
Ann-Trude With Notø er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ann-Trude With Notø

Fornøyd med både Ann-Trude og vikaren.

Ann-Trude er en fantastisk lege. Hun tar pasienten på alvor og skaper trygghet ved å henvise videre når hun ikke har spesialkompetanse. Har mange pasienter og kan av og til virke overarbeidet, men jeg føler meg god ivaretatt.
Hennes nåværende vikar er jeg også meget fornøyd med. Blid og trivelig. Satt seg inn i min sykehistorie og er undersøkende når det gjelder nye innfallsvinkler.

Christine Hesla (vikar for Ann-Trude With Notø)

Jeg synes Ann-Trude With Notø er en fantastisk lege. Hun har også en utrolig flink vikar. Christine Hesla er både faglig dyktig og et godt menneske. Hun både ser pasienten og er flink til å lytte. Jeg er så takknemlig for den flotte fastlegen og vikaren! Det eneste jeg er misfornøyd med, er at det kan være vanskelig å finne parkeringsplass utenfor legesenteret.

Christine Hesla (vikar Ann Trude Notø)

Jeg er helt uenig i den beskrivelsen av Christine Hesla, for meg har hun vært redningen…hun er bare helt fantstisk!! Lytter og er forståelsesfull, hun er meget kunnskapsrik og sist men ikke minst en veldig bra person. Jeg har også hørt om mange andre som er veldig fornøyd med henne.
Anbefales! Beste legen jeg har hatt!!

Kristine Hesla (vikar for Ann-Trude With Notø)

Synd å måtte si det - men dette er en lege jeg ikke anbefaler! Må lære seg å lytte til pasientene sine og å søke løsninger. Ikke bare avfei det som hun ikke er sikker på. En slik arroganse har jeg aldri i mitt voksne liv vært vitne til. Får håpe hun tar dette til etterretning for andre pasienter. For min del har jeg vært på mitt første og siste besøk hos henne. Jeg håper inderlig jeg ikke har behov for lege før Ann-Trude er tilbake fra permisjon.

Meget god, men lite tilgjengelig

Svært gode erfaringer med henne som fastlege. Tar folk alvorlig, leter etter forklaringer og løsninger. Ikke redd for å henvise til spesialist selv om symptomene er uklare og diagnosen usikker. Gir ikke opp.
Dessverre alt for lang ventetid for time.