Glenn Ole Severinsen

Autorisasjon (1993)

Glenn Ole Severinsen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Glenn Ole Severinsen

Flott lege

Glenn er en dyktig, grundig og empatisk lege. Kan absolutt anbefales:)
Noe travel, men det tror jeg alle leger er!

Flinkingen!

En super fastlege jeg har hatt i mange år. Hjelper deg med alt og finner ut av ting. Super i akutte situasjoner

Meget klok og dyktig lege

Glenn er en fantastisk dyktig og lyttende lege. Han kan også veldig mye om forskjellige helse plager og kan behandle det helhetlige bildet. Han avfeier ikke alt som det er bare uforklarlig eller har en ikke somatisk grunn. Men undersøker alle muligheter før han kommer med en utalelse. Han er alltid tilgjengjelig for pasienten og du føler aldri han prøver å skyndte på deg for og bli ferdig. Men tar seg god tid til å høre hva problemet er. Anbefaler Glenn på det STERKESTE om du leter etter fastlege

Anbefales!

Glenn er kanskje ikke den man går til for å snakke så mye, men han tar alltid pasienten på alvor, og jeg føler meg alltid trygg på at han gjør det han kan for å hjelpe. Han er fastlegen til meg, mine foreldre, min bror og mine barn, og vi har alle bare godord å komme med.

Veldig bra

Har brukt Glenn Ole Severinsen i mange år sammen med min kone. Blir ikke aktuelt å bytte til en annen fastlege så lenge jeg er i Tromsø. Meget fornøyd!!!