Yngve Silsand

Helsesenterveien 32 9300 Finnsnes
Tlf: 77 87 15 18 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Yngve Silsand er en av 17 fastleger i Lenvik

Siste vurderinger av Yngve Silsand

Uten tvil verdens beste lege!

Fantastisk lege som er utrolig lett å snakke med, uansett hva det måtte være. Veldig folkelig og jeg fikk alltid en følelse av at han kunne fikse hva som helst. Følte alltid at han hadde god tid til meg og jeg var alltid lettet og fornøyd etter å ha vært hos han.

Skulle mer enn gjerne tatt han med meg da jeg flyttet!

Uten tvil den beste legen jeg har hatt- må nesten bare oppleves.

En annen super ting med dette legesenteret er at de i skranken og på labben også er veldig hyggelig og profesjonelle. Tipp Topp :)

En drøm av en lege!

Silsand er den beste fastlegen jeg har hatt. Han er etter min oppfatning en svært dyktig lege, lyttende, lett å kommunisere med og i tillegg morsom.

Det er jo alldeles håpløst at han har forlatt Tromsø til fordel for Finnsnes.

Helt fantastisk lege

Hatt han som lege i Tromsø, og han er savnet. Sympatisk, lyttende og dyktig. Glimt i øye og føler alltid du går fra timen litt klokere og tryggere. Beste legen jeg har hatt! Anbefales på det varmeste!

Finnsnes/Lenvik har fått en kjempedyktig lege

Yngve er en handlekraftig og faglig dyktig lege. Vi kommer til å savne deg i Tromsø. Svært flink til å kommunisere. ALLTID i godt humør.

Den mest fornuftige legen.

Flink lege😀Ønsker han som fastlege i Lenvik kommune da vi skal flytte dit, han er flink til å lytte så jeg føler at jeg blir hørt å sett som pasient.det er lett å prate med han å jeg føler meg ikke engstelig ,han er snar til å hjelpe meg med mine problemer.

Fantastiske Silsand

Da jeg flyttet fra byen og fikk ny fastlege gikk det opp for meg hvor fantatisk Silsand er som lege. Lytter til deg som pasient og har et glimt i øye. Anbefales!!

Utrolig behagelig lege

Fikk han som fastlege etter at min forrige sluttet, og oppdaget hvor utrolig en lege egentlig kan være. Lyttende, seriøs, humoristisk og empatisk. Kunne ikke fått bedre fastlege :-)

Meget bra!

Utrolig fornøyd med Silsand som fastlege. Tar ting på alvor og faglig meget dyktig. Behagelig å prate med. Byens beste!

Beste legen jeg har hatt

Han er forståelsesfull, god å prate med. Hjelpsom og godt humør.

Tillitsfull

Når man sliter og har det vondt, så er det vanskelig og betro seg til både kollegaer, venner og familie. Da blir fastlegen den eneste man kan snakke med og stole på. Yngve er både lyttende og tillitsfull, og tar tak i problemene.

Svært fornøyd

Jeg er lege selv. Er svært fornøyd med min fastlege Yngve Silsand. Lyttende. Hyggelig. Effektiv.

Han er en fantastisk lege som "ser oss" og tar oss på alvor når vi trenger ei skulder å "hvile på".
Ingen over og heller ingen ved siden<3

tillit til legen

en lege som bryr seg
som tar meg som pasient seriøst
vil det beste for meg
tar seg tid til å lytte
virker faglig dyktig og oppdatert

En hyggelig person som kommuniserer godt.

Det er noen problemer med hensyn til telefonsystemet som brukes. Bekreftelse på timebestilling kunne med fordel bli sendt ut på SMS eller e-post. I tilfelle der en har anbefalt å komme til jevnlig kontroll, burde et slikt system også brukes til å minne pasienten på om at nå er tiden inne for neste kontroll.

Den desidert beste legen!

Den beste å behageligste legen æ har hatt. Han tar sæ tid til å lytte å høre på ka man har å si. Kommer aldri til å bytte fastlege frivillig.

Bare ++++

Den beste legen jeg har hatt. Fikk han nylig som fastlege etter at han flyttet til Tromsø.Har gått syk med plager i mange år, medisinert, noe som også gikk ut over jobben. Er fri for plager nå, og bruker ikke lengre noen medisiner. Og trives på jobb.

Super lege

Yngve er en super lege! Jeg og barna mine er super fornøyd med Yngve, så håper han blir i Tromsø! Jeg anbefaller han på det høyeste.

Den beste legen.

Dettan e dein bæste lægen æ har hatt. Han er rolig å behagelig å tar sei tid til å høre på dæ.

Fantastisk flink lege

Hatt Yngve som fast lege ved lenviklegekontor og har bare positive ting å si om han!! er synd å miste en slik lege!!

Yngve virker som den mest kompetente legen jeg har hatt. Han er veldig hyggelig, og tar deg på alvor.