Andreas Sletten

Sjømannslege

Andreas Sletten er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Andreas Sletten

Dyktig lege

Faglig flink og følger alltid opp. Føler jeg alltid blir tatt på alvor. Beste fastlegen jeg noensinne har hatt!

Tar seg tid

Han tåler flere problemstillinger samtidig, og setter i for liten grad grenser der det trengs for både mitt og det som kommer inn via telefonen i løpet av konsultasjonen. Jeg har flere ganger sittet igjen med inntrykket av å ikke vite hva vi har blitt enige om, og hva jeg kan forvente meg videre. Kommunikasjonen med annet personell ved kontoret har flere ganger vært vanskelig hva gjelder tilgjengelighet, serviceinnstilling, hjelpsomhet og ryddighet.

Den beste legen jeg har hatt

Veldig nøye. Hyggelig. Hjelpsom. Håper jeg kan ha han som fastlege lenge.

Ikke bra

Virker ikke intressert i pasientene sine. Velger lettvinte løsninger for å få folk fortest mulig ut døren igjen.

Helt ok lege

Han er helt ok. Men ikke noe mer.
Utrolig lang ventetid. Har opplevd og vente over 2 timer før jeg fikk komme inn. Og det er alt for lang tid når jeg har bestilt time.

De på legekontoret er hyggelige og hjelpsomme, men til tider er det vanskelig og få tak i dem.

Dropp in timer har de også, men anbefales ikke. Har ventet i over 3 timer på dropp in. Og i snitt over en time.

Jeg skal bytte lege nå, og vil ikke anbefale andre dette legekontoret og denne legen