Håvard Tiller

Utsikten Legesenter DA

2009

1 person

Utsikten Legesenter DA Telefonnummer77 60 63 3077 60 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Utsikten 9018 Tromsø
Håvard Tiller er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Håvard Tiller

Skuffende

Etter få besøk ble pasienten skremt legens væremåte. Doktor virker uinteressert i pasientens plager, viser ingen interesse til å finne hva som feiler deg, virker som han ikke forstår seg på blodprøver, stiller deg ultimatum før han henviser deg videre, blir irritert når pasienten ønsker å kommunusere, bruker mestparten av tiden på usaklige diskusjoner. Ved spørsmål om et et dobbeltime ble legen irritert. "Hvis du møter ikke opø til dobbel time skal andre pasienter måtte vente unødvendig".
Er veldig snar til å si: "Bytt legen hvis du er misfornøyd (misfornøyd med manglende vilje til å yte helsehjelp!!!)"
Doktor mener pasienten må godta legenes utbrudd og manglende helsehjelp uten å gi tilbakemelding.

Trygg og kunnskaprik

God fastlege som følger opp hele veien. Han lytter og tar alle opplysninger. Han er hurtig til å finne de beste løsningene.

Beste!

Finnes ikke noen bedre fastlege enn Håvard Tiller.
Han hører på ALT du har å si, og følger nøye opp.
100/100 stjerner!

Veldig forståelsesfull, kunnskapsrik og god til å lytte

Veldig behagelig å ha samtale med, veldig flink til å foreslå behandlinger som passer til mitt behov. Flink til å lytte, ydmyk i samtale og har ikke hastverk under konsultasjon. Veldig profesjonell.

Dyktig

Han er imøtekommende, tar meg og mine problem på alvor og blir henvist videre når det er nødvendig😊.Jeg føler at jeg kan ta opp flere ting i en time selv om det går over tilmålt tid. Veldig fornøyd.