Håvard Tiller

Autorisasjon (2009)

Håvard Tiller er en av 74 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Håvard Tiller

Fanstastisk fastlege

Intet å bemerke. E helt fantastisk 👍 gir den hjelpa man treng, lett å snakke me og lytte til dæ som pasient - enkelt og greit

Han prøver og hjelpe og kan ikke be om mer enn det.

Han prøver og hjelpe og det bedre enn andre leger jeg har vært hos ,noen som meg som har slitt med traumer siden jeg var ung. Så han prøver sitt beste og hjelpe, eneste jeg har og kicke på er at tok en god del timer for han satt igang prosess med og hjelpe meg. Men er takknemlig alt i alt legen har gjort for meg. Jeg er enda ikke frist, men han har faktisk forbedret livet mitt.

Fantastisk fastlege

Håvard kan til dels være litt vimsete, men han er alltid 100% tilstede og er genuint opptatt av å finne best mulig veiledning og hjelp når man trenger det. Jeg hadde ikke vært der jeg er i dag uten hans hjelp!

Håpløs lege

Har hatt helsepeoblemer og han er ikke villig til å lytte.Han mener mine problemer ikke er et problem.En lege som alltid virker stresset å man sitter med følelsen av at nå må man bli ferdig. Anbefales ikke

Penger og vimsete

Inntrykk av at han er mer opptatt av penger og flere timer enn pasienten. Bruker heller 5min på å si at man må bestille flere timer, detaljforklare, enn å bare sjekke pasienten med en gang som ville tatt 5min. Deretter klager han på at tidsbruken ble overskredet. Ellers grei å prate med, men er veldig vimsete. Glemmer å legge inn sykmeldinger og du må ringe inn dagen etter for å purre.