Håvard Tiller

Utsikten 9018 Tromsø
Håvard Tiller er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Håvard Tiller

Dyktig

Han er imøtekommende, tar meg og mine problem på alvor og blir henvist videre når det er nødvendig😊.Jeg føler at jeg kan ta opp flere ting i en time selv om det går over tilmålt tid. Veldig fornøyd.

Den mest kalde legen jeg har møtt!

Jeg fikk en akutt time hos H, Tiller grunnet at min fastlege var borte den aktuelle dagen. Jeg bestilte timen grunnet store smerter over tid. Mitt møte med han kan kun beskrives på en måte, den kaldeste og mest usympatiske lege jeg har møtt. Jeg opplevde han avfeiende, fordomsfull og kald. Til Tiller skal jeg aldri igjen, og vil ikke anbefale mennesker i en sårbar situasjon eller mennesker preget av smerter om å oppsøke han. Synd at mennesker preget med den holdning jeg møtte hos han arbeider med med mennesker som må oppsøke helsevesenet av ulike grunner. Får håpe dette var en dårlig dag, men intuitivt tror jeg ikke det. Takk for at min egen fastlege behandler meg og mine barn på en god og sympatisk måte.

Lite tillit.

Han gir inntrykket av å være tvilende til egen vurderingsevne, motsier seg selv til tider. man skal nærmest helst ha funnet en diagnose selv før man kommer til han, og det virker som han trenger å bli litt "pusha" til å ta tak i ting. Oppfatter han som defensiv om man stiller spørsmål ved behandling, tar ting kanskje litt personlig(?). Ville ikke anbefalt han som fastlege.

Super fornøyd!

Han e en lege som virkelig ser pasienten! Han lytte og tar ting på alvor. God oppfølging, og får raskt tilbakemeliding pr tlf/brev om det er nokka. Alltid smilende og blid!

lette løsninger

Har vært hos han ett par ganger. Virker ikke som han kan mye om kvinnelige problemer og er nesten som om han ikke trur på mine beskrivelser om problemene. Føler at jeg møter motstand hver gang jeg drar til han og at han trur jeg er ute etter lege melding og sykemelding. Han tar ikke tak i mer en ett problem per time selv om det er mer tid av timen. Finner raske og enkle midlertidige løsninger i stede for å lete etter svar på problemet.
Føler også at han ikke lytter til hva jeg har og si, kan kanskje skyldes at jeg er ung.