Håvard Tiller

Autorisasjon (2009)

Håvard Tiller er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Håvard Tiller

Super fornøyd!

Han e en lege som virkelig ser pasienten! Han lytte og tar ting på alvor. God oppfølging, og får raskt tilbakemeliding pr tlf/brev om det er nokka. Alltid smilende og blid!

lette løsninger

Har vært hos han ett par ganger. Virker ikke som han kan mye om kvinnelige problemer og er nesten som om han ikke trur på mine beskrivelser om problemene. Føler at jeg møter motstand hver gang jeg drar til han og at han trur jeg er ute etter lege melding og sykemelding. Han tar ikke tak i mer en ett problem per time selv om det er mer tid av timen. Finner raske og enkle midlertidige løsninger i stede for å lete etter svar på problemet.
Føler også at han ikke lytter til hva jeg har og si, kan kanskje skyldes at jeg er ung.

Dyktig

Han tar meg som pasient på alvor, lytter og samarbeider, og han henviser når det trengs. Han er veldig lett å prate med, han stiller de rette spørsmålene, og som pasient føler jeg meg virkelig ivaretatt. Jeg tar ofte opp flere ting når jeg har time, og dette har aldri vært noe problem.

Helt grei lege

En helt grei lege som er imøtekommende og virker genuint inntresert. Han kan være forsinket, men dette grunnet at han tar seg tid med pasienten. Ikke ett negativt trekk hos meg. Virker litt fersk på kvinnelige plager og svangerskap. Men, regner med det kommer seg.

EN LIVREDDER

For noen år siden viste han meg til nærmere undersøkelse på UNN, `for sikkerhets skyld`, som han sa. Han gjorde helt rett og berget dermed livet mitt.