Håvard Tiller

Autorisasjon (2009)

Håvard Tiller er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Håvard Tiller

God lege

Ingen problemer med denne legen. Det er bare tull at han kun tar for seg en diagnose pr time. Er det flere ting du lurer på, så tar han seg tid til det.

ikke få han her som lege!

Denne mannen er veldig nedlatende, og tror du bare prøver å få sykemelding, antakeligvis er han fullstendig inkompetent fordi han alltid videresender eller sier du ikke feiler noe som helst. han har ikke empati eller forståelse og er dårlig til å kommunisere

Tvilsom behandling

Håvard Tiller virker i utgangspunktet skeptisk til pasientens tanker om egen sykdom. Jeg har måttet overtale han til å ta f.eks. streptokokktest, uriveisinfeksjonstest etc som deretter har vist seg å være positive. Når han først har forstått at man er syk, er han flink til å følge opp, men det kan ta et par legebesøk før han skjønner alvoret...
Når det gjelder barn er han ikke særlig flink, og virker litt utilpass. Har tydeligvis ikke forståelse for at man f.eks ofte må bearbeide et barn for å gå til legen, og det virker som om han bare vil få det overstått så fort som mulig, helst ved bare å sende pasientene ut igjen så fort som mulig.
Kort oppsummert føles det som om det er rent tilfeldig om du får hjelp av han eller ikke.

Midt på treet

Tok meg seriøst, lyttet, men sjekker tydeligvis div diagnoser på nettet under konsultasjon... Virker litt uerfaren. Tydeligvis IKKE vant med små barn, men prøver så godt han kan. Flink til å følge opp om nødvendig. Tidspress, ofte forsinka, og kan sende deg kjapt ut fra timen fordi han ligger etter tidsmessig, spesielt hvis du kommer for noe litt difust som ikke kan løses der og da.
En av legesekretærene er ganske sur & vanskelig, men til gjengjeld er en annen veldig hyggelig!

jeg har gått hos han siden han startet på legesenteret og må si meg meget fornøyd. har også godt hos han når jeg gikk gravid. synes han er flink til å lytte, blid og hyggelig. sender videre til spesialist med en gang hvis det er noe. han er den eneste fastlegen jeg har vært fornøyd med, og jeg er ganske kresen. eneste negative er at det er en god del forsinkelser hos han, men det er noe jeg kan leve med.