Håvard Tiller

Autorisasjon (2009)

Håvard Tiller er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Håvard Tiller

Flink

En flink, nøye og lyttende lege. Flott oppfølging , får alltid snarlige tilbakemeldinger enten pr.brev eller på tlf når jeg har tatt prøver.

Ikke at anbefale!

Litt for lite tid, litt for lite faglig flink, ofte forsinket. Byttet.

Alltid forsinket

Denne legen er bestandig 20-30 minutter forsinket, han nekter å behandle flere en en ting pr. legetime, får bare beskjed om å bestille en ny time. Han ser seg blind på blodprøver og vurderer ikke andre symtomer. Jeg er ikke misfornøyd med han, men han burde vurdere andre ting en bare blodprøver ved diagnoser. Han kan ha inne en pasient i 30 minutter og når det er din tur får du beskjed om at man må være rask pga han er forsinket. Det burde være likt for alle pasienter, har man f. eks lungebetennelse og senebetennelse burde man ikke være nødt å velge hva han skal behandle for at han har bare tid å behandle en ting. Når han har gode dager er han en fantastisk lege, men på dårlige dager burde han grave frem litt ekstra omtanke, forståelse og tid.

Beste legen jeg har hatt

Virker rolig og faglig flink. Tar seg tid og spør, gjerne om du har andre plager enn det man kom for. En tidligere vikarlege sa han bare tok en ting, ville jeg mer, måtte jeg bestille ny time. (var inne i 10 min). Kunne forstått det om jeg var på overtid.

Dårlig erfaring

Har aldri før opplevd en lege som forventer at du har satt en egen diagnose når du kommer til konsultasjon. Og når du da kommer med forslag om hva det kan være, så behandler han deg som om du fisker etter sykemelding. Dette er snakk om svangerskapsomsorg altså, vet ikke hvordan han stiller seg til ikke-kvinnelige plager. Ikke løsningsorientert, ikke punktlig og har dårlig tid. Ikke tålmodig, og ganske overbærende og nedlatende. Har byttet han bort.