Lene Togstad

Autorisasjon (2007)

Lene Togstad er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Lene Togstad

Under pari

Under et skinn av vitenskapelighet troner Lene. Antakelig den legen på Sørbyen legesenter som er flinkest til å holde fasaden og late som. Men når det kommer til stykket så hjelper det ikke. Hun er ute av stand til å lese blodprøver og gi gass der det monner. Spesielt når det kommer til metabolistiske forstyrrelser.

Ikke den beste legen.

Lene er ikke den beste legen jeg har vært til hun er vanskelig og forholde seg til,
Hun sier en ting og gjør noe annet.
Og de som sitter i skranken bør de få byttet ut for surere mennesker må man lete lenge etter, de har inget på et legekontor og gjøre.

Hadde jeg kunnet ville jeg tatt henn emed på flyttelasset

Lene er en flott lege en av de sjeldne!!. Følger deg opp på ett skikelig vis, grundig, medmenneskelig, blid , man føler seg sett og hørt hos henne. Hun besvarer også mail, noe som er helt nydelig. Hun anbfales på det sterkeste!

Den mest fantastiske legen jeg har hatt med å gjøre. (og jeg har hatt mange legeoppplevelser)

Jeg har hatt Lene som legevikar for min fastlege de siste årene. Da hun ble tilgjengelig som fastlege på Sørbyen var det ikke tvil i meg. Jeg måtte bytte fastlege. Hun er en utrolig flott person, blid og får deg (iallefall meg) til å føle meg som verdens viktigste person akkurat når jeg er der. Hun lytter til hva problemet er og tar ALT seriøst! Trengs det videre henvisninger er hun kjapp med å hjelpe til med det. Jeg har også opplevd at hun har ringt for å høre om det går bedre med meg om jeg har vært veldig sjuk.
Et ordentlig medmenneske!

Lite medfølelse og omtanke

Lene er en flink lege generelt. Men hun har ikke vært noe flink til å vise medfølelse, eller til å lytte. I tillegg føler man seg brydd, da hun har lite tid.