Lene Togstad

Autorisasjon (2007)

Lene Togstad er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Lene Togstad

Fantastisk lege!

Jeg er så fornøyd med henne, lytter og viser forståelse!
Hun er rett og slett en lege jeg føler meg trygg på noe som er veldig på, noe som er viktig for meg.

Fantastisk tilstedeværende lege

Er 100% tilstede for deg, Hun var vikar for min fastlege og da han kom tilbake byttet jeg og valgte henne. Ikke alle forundt å ha lege på "prøve" før man velger.

En avde beste legene jeg har hatt

Lene er en lege som virkelig tar deg på alvor. Hun kommuniserer kjempegodt, er medmenneskelig og for det om hun har det travelt føler man at hun tar seg tid til å høre på og løse problemet ditt på best mulig måte. Kan hun ikke svare på ting der og da, sjekker hun det opp og ringer deg opp igjen. Eneste dumme er at det kan være opp til to ukers ventetid på vanlig legetime.

En medmenneskelig person

Lene er tilgjengelig, blid og ikke minst blir man tatt på alvor når man kommer til henne. Små og store problemer blir møtt med alvor fra henne..
Det er lett å få time, maks en ukes ventetid og personalet ellers er trivelige.

Har vert hos mange forskjellige leger, og mener at Lene Togstad er en ung og dyktig lege som hører på hva som plager, og kommer med riktige medisiner med en gang. hvor da jeg har med andre leger nesten måtte ha blitt sint for at jeg skal få hjelp. (vært plaget med bronkitt og lungebetennelse)