Lene Togstad

Autorisasjon (2007)

Lene Togstad er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Lene Togstad

Tatt på alvor

Lene er en lege som faktisk tar deg på alvor uansett hva problemet måtte være. Gir iallefall meg en følelse av å bli tatt på alvor, hun har det heller ikke travelt når du er i time hos henne og lytter til hva du har og si.

Middels

Opplever at det er lang ventetid på ordinær time, minimum 3-4 uker. Vanskelig å nå pr tlf og surt og lite serviceinnstilt skrankepersonale.

beste legen jeg har hatt

Hun tar seg tid til meg som pasient, hun er nøye og henviser videre hvis behov.

Den flinkeste og mest godhjertede

Lene er utrolig blid og hyggelig og hun tar en på alvor. Servicen hos henne er den beste jeg har opplevd, hun har drop-in timer og kan nåes på telefonen nesten daglig og det har jeg ikke opplevd hos noen annen lege. Etter første time hos henne følte jeg at hun viste omsorg medmenneskelighet. Jeg trengte mye oppfølging etter operasjoner og det klarte hun kjempebra. Hun er helt klart den beste legen har vært hos.

Svært dyktig fastlege

Lene er en svært dyktig fastlege. Hun tar seg tid, lytter og kommuniserer godt, og ikke minst man får følelsen av å bli tatt på alvor. Jeg har hatt behov for litt tettere oppfølging det siste halvåret, og hun har håndtert det helt eksemplarisk. Det er ikke så lang ventetid på time, og dessuten har hun korte drop-in-timer hver morgen for å ta opp småting. Hun har også telefontid nesten hver dag. Legesenteret er godt organisert; man kan bestille time på e-post og betale på betalingsautomat. Anbefales varmt!