Lene Togstad

Autorisasjon (2007)

Lene Togstad er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Lene Togstad

Dyktig og ryddig

Er kjempefornøyd med henne. Hun lytter og tar seg tid. Kan kontaktes på telefon og mail, som hun er rask å besvare. Jeg har også kommet med sykt barn, uten time som hun har ryddet plass til sånn at vi skulle slippe å vente så lenge.

Meget flink lege

Hun lytter nøye og tar deg på alvor, er veldig fornøyd med henne som fastlege.

En super fastlege

Lene er en fantastisk fastlege. Jeg har i en årrekke hatt ulike større eller mindre plager og vært til utrolig mange leger. I løpet av tiden som ungdomspasient og ung voksen pasient hadde jeg hatt mange negative opplevelser med leger, noe som har gjort at jeg i årevis ikke oppsøkte lege. Før Lene ble fastlegen min hadde jeg en svært god fastlege som gjorde at jeg følte at jeg ble tatt på alvor for alle småplagene mine. Da jeg mistet denne fastlegen, hadde jeg en time hos en ny fastlege, som gjorde at jeg følte meg nesten latterliggjort for mine småplager og simple lekmannsspørsmål. Jeg fikk høre om Lene, og byttet over til henne. Det har vært en positiv opplevelse. Jeg forteller om mine plager og føler at jeg blir hørt og tatt på alvor. Hun har en god måte å kommunisere på, som gjør at man ikke føler seg dum for å stille rare spørsmål, hun er positiv og profesjonell - og jeg har fått den oppfølgingen jeg har hatt behov for av henne. Lene er en dyktig lege og et bra medmenneske.

Den beste legen jeg har hatt

Lene er svært serviceinnstillt og nøye i sitt arbeid. Hun er faglig oppdatert, og tar deg på alvor. Det kan ta litt tid å få time hos henne i perioder, men hun tar seg god tid til pasienten og bruker god tid på å gi av sin kunnskap og forklarer medisinske spørsmål på en slik måte at man forstår veldig godt.

"Effektiv"

Har egentlig ikke fått tid til å gi noe totalinntrykk. Når du endelig får fastsatt en time så tar hun deg inn, du får nesten ikke muligheten til å få snakket, ser kjapt på deg og sender deg ut igjen. Føler hun kanskje er så overbooka at hun ikke har tid til noe som helst - ikke er det særlig lett å få time hos henne heller! Veldig lett å få følelsen av å bli oversett.
Får nav-sjekken min og blir sendt ut.