Mikal Samuel Tønsaas

Autorisasjon (2004)

Mikal Samuel Tønsaas er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Mikal Samuel Tønsaas

Beste legen, vanskelig å få tak i

Beste legen jeg har hatt. Tar meg seriøst og hører på det jeg forteller. Kommer med flere typer løsninger på problemer, og yter knallgod service. Vanskelig å få tak i. Ønsker ikke snakke med pasienter på telefon. Ble vanskelig når jeg trengte ø-hjelp, men ikke fikk dette pga dette.

Dyktig

Veldig imøtekommende og hyggelig lege, samtidig som at han innehaver mye kunnskap.
Lytter først, kommer med presise svar etterpå.

Dyktig lege

Meget fornøyd med mine besøk hos legen. Blir sett, hørt og får god informasjon når nødvendig. Legen er profesjonell og jeg som pasient føler meg trygg på at min helse blir tatt seriøst.

En meget dyktig lege og en god mann

Jeg og mine barn har hatt han som lege i ti år, og har kun opplevd han som imøtekommende, interessert og hyggelig. Han har til og med ringt meg opp på ettermiddagen med prøvesvar eller forslag på ny medikamentell behandling som han har lest om.

Faglig er han meget dyktig, nysgjerrig og kjenner til hva han kan og hva han bør henvise videre på.

Han kan til tider virke noe travel, men det er også forståelig.

min væste tabbe i livet.tar ikke pas på alvor

Opplede han som meget arrogant. Autoritær. Trodde det ikke fanntes slike leger legre. Føles om jeg var kommet til 50tallet. Ingen gehør ang mine plager eller hva jeg ønsket. Var nesten i sjokk tilstand. Men blefort kastet ut, han burde tatt kurs i pas beh og et i empati. Om han skal beholde pas bør han virkelig gå i seg selv og tenke over sin rolle som lege. Og rot i papirer m.m. k