Johanne Vold

Sjømannslege

Johanne Vold er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Johanne Vold

Dyktig og effektiv

Kommuniserer godt, virker trygg og ærlig samt faglig oppdatert. Er effektiv uten at det går ut over behandlingen. Ingenting å klage på.

Oversett, useriøs lege. Blir ikke tatt på alvor.

Denne legen er dårlig til å lytte, og trur hun selv alltid vet va som er best for pasienten. Samtidig stresser hun med og få meg ut og hver time tar maks 5-10 minutter.

Hun er ellers hyggelig og behagelig som person. Men når det kommer til kunnskap og oppfølging av pasient kommer hun dårlig ut.

Overarbeidet. Overser pasienter som ikke viser tegn til bedring etter behandling.

Hun tok over meg som pasient da faren Jon Vold gikk av. . Jeg ble foreskrevet fysoterapi og betennelsesdempende i flere år (mens jeg fortsatt var i full jobb. 1.5 stilling =voltaren) for kronisk betennelse i korsrygg. Etter små komplikasjoner ble jeg omsider nødt å gå av medisinen. Resultatet var full sykemelding pga slitasje på begge skuldrer. En operasjon utført. En på vent. Ventet 2 år. Da jeg ikke lenger står i programmet raskere tilbake.

Når man som sliten og syk ikke blir tatt seriøst fordi man er usikker på hva som feiler en. Selv om man forklarer tydelig og greit hvor plagene sitter. Dersom man under sykemelding kommer for å få hjelp mot andre plager mens man er sykemeldt.

Bytter lege etter null fremdrift og plan fra lege, etter 3 år på arb.avklaring.. For en som ønsker å komme tilbake i jobb- har jeg ingen annen utvei enn å bytte pga av det som ikke kan beskrives annet enn elendig oppfølging. Halvhjertet og halvferdig jobb. Og tanken slår meg at hun kanskje ikke klarer å godta at noen ikke blir friske etter hennes konsultasjoner. Trist. Hun er sikkert en flott person privat.

dårlig lege

Kan lite om prevensjonsmidler, bryr seg ikke om patientene sine.

Ikke til å anbefale !!!!

Hun er sjølgod og har ingen evne til og lytte. Jeg kan ikke si hvor jeg har vondt, for det vet hun best! Arogant og frekk!