Syed Yawar Abbas Zaidi

Autorisasjon (2011)

Ingen på venteliste

Tøyen legekontor Telefonnummer22 19 35 2322 19 35 ...
Åkebergveien 32A 0650 Oslo
Syed Yawar Abbas Zaidi er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Syed Yawar Abbas Zaidi

Geniun og snill lege

Veldig kompetent og flink lege. Kom til Dr.Zaidi for mine ryggproblemer følte at jeg ble godt ivaretatt. Han lyttet aktivt og jeg følte at jeg ble hørt. Han tar god tid til å gi meg omfattende forklaringer.

Beste legen. Trygg og strebende for ditt beste

Har hatt han som lege i mange år. Han har stilt opp alltid og veiledet og gjort live mitt enklere. Du for topp oppfølging hos Dr Zaidi. Proff lege, en lege som tar sine pasienter seriøst og behandler dem med respekt.

Flott lege

Dr. Zaidi er hyggelig, engasjert og grundig. Følger opp på en fin måte og er flink til å formidle pasientinformasjon.

Dyktig og profesjonell

Fikk anbefalt Dr. Zaidi av en venn, og er veldig glad for at jeg nå har han som fastlege.
Han er hjelpsom, flink på oppfølging, beroligende, tilgjengelig og passer på at jeg som pasient får den hjelpen jeg trenger.
Sekretæren er også imøtekommende og flink.

Stresset og uprofesjonell

Fikk et godt førsteinntrykk, men han viste seg etterhvert å være meget nedlatende og distansert. Ville ikke se på barnet vårt selv og helsestasjonen hadde oppfordret oss til å kontakte fastlegen.
Har et rotete og uforståelig system med sekretæren. Noen dager er hun ikke tilstede overhode og da tar han telefonen selv, noe som skaper forstyrrels i timen. Lokalene er noe er det dårligste jeg har sett.